Hardware mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Iemand die een suggestie heeft voor een goede mediaplayer.Altijd tevreden geweest van mijn xtreamer en werkt nog(lokaal) maar had soms problemen met netwerkverbinding waardoor ik SMB 1.0 moest installeren....Heb nu windows 11 en lukt totaal niet meer om netwerkverbinding te maken.Heb dus smb 1.0 geinstalleerd,firewall ook in orde,maar toch lukt het niet.Met windows 10 was het soms zoeken maar nu...

Speelt mee hoeveel geld je wil uitgeven?
Van onderstaand merk zijn zeer goed:

SMB 3.1 is standaard aanwezig in Windows. Enkel het verouderde SMB 1.0 protocol dient men apart te activeren/installeren. Maar dat wordt dus al dan niet onmogelijk. Maar het probleem zit eerder op de verouderde media players, welke native op SMB1/CIFS werken. En daardoor nietmeer compatible zijn met de huide normen.

Is dit wat voor je? de auderwetse WINAMP, schijnt wel te werken op 11.

Aangezien het inderdaad een oude mediaplayer is volgens #10 is er misschien nog iets dat in windows 11 moet geinstalleerd worden ?
Die SMB 1.0 is geinstalleerd.Die mediaplayer heeft ook NAS functie en FTP en beiden zijn ingeschakeld.

je zou natuurlijk een batch file kunnen maken dat je bij opstarten van windows 11 smb 1 start en bij afsluiten van je pc smb1 deactiveerd?

Echter of dit verstandig is is vers 2. SMB1 heeft de nodige beveiligings issues en is daarom niet standaard meer actief gezet
Verklaar hier de logica eens?
Is zoals; ik start de motor wanneer ik in men auto stap, en schakel hem uit als ik uit men auto stap? Is nogal vanzelfsprekend denk ik zo.
Als je Windows afsluit, gaat je SMB niet vanzelf ronddwalen hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan