Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb meer dan 3000 mails staan in mijn deleted messages op webmail skynet.
Mijn mailbox is bijna vol.
Ik wil die mails verwijderen maar kan dat blijkbaar slechts telkens met 50 tegelijkertijd.
Die gaan dan naar de Prullenbak waar ik hetzelfde nog eens moet herhalen.
dat kost mij uren.
Is er geen manier waarop dit sneller kan?
 
skynet gebruik ik zelf niet ..
maar indien jij je inlogt op de server zelf en je scolt dan naar de laatste mail .
en je vink dan het vinkje aan om al de mails te selecteren ..
kun je ze dan niet alle in één kéér verwijderen ....
dit is wel zo bij mijn webmail van telenet ...
9a0bbdeda1-Ashampoo_Snap_2013.09.18_14h29m11s_001_.png
 
mails verwijderen

mails verwijderen

skynet gebruik ik zelf niet ..
maar indien jij je inlogt op de server zelf en je scolt dan naar de laatste mail .
en je vink dan het vinkje aan om al de mails te selecteren ..
kun je ze dan niet alle in één kéér verwijderen ....
dit is wel zo bij mijn webmail van telenet ...
9a0bbdeda1-Ashampoo_Snap_2013.09.18_14h29m11s_001_.png
Helaas werkt het bij webmail skynet zo niet. Je kan altijd maximaal 50 mails zien waar je kan in scrollen. Die kan je dan verplaatsen naar prullenmand en dan pas kan je ze opnieuw per 50 verwijderen uit de prullenmand, voor zover ik het kan vinden natuurlijk. Daarom hier mijn vraag.
Toch bedankt
 
De instellingen die ik in mijn image doorgeef, hebben niks te maken met de inbox of verwijderde berichten in je mailprogramma op je computer. Deze instellingen bepalen of je er voor opteert een kopie van de reeds op je computer gedownloade berichten (in Outlook Express, Windows Live Mail of Mozilla Thunderbird of nog een ander mailprogramma) op de server van Belgacom te laten staan. Als je dat niet doet, worden de berichten op de server automatisch gewist nadat je ze hebt binnen gehaald. Het voordeel is, dat je ze dan ook nog op andere computers kunt downloaden zolang de ingestelde termijn niet voorbij is. Je kan kiezen voor 7 dagen, maar je kunt ook voor 30 dagen kiezen bv. (het maximum is 100 dagen). Je moet er dan wel rekening mee houden dat je mailbox op de server vol kan geraken (max. 1 GB per mailbox), en dan kan je geen mail meer ontvangen.

Instellingen_mailbox.jpg
 
de tip van Luc wilde ik je ook aanraden om het vinkje uit te zetten om de mails te bewaren op de server ...althans indien je dit niet wenst natuurlijk ..
anders kun je de tijdsduur inderdaad korter instellen ...

**om dit te doen ga naar je email account
selecteer dat en kies voor Eigenschappen, kies nu tabblad geavanceerd en haal het vinkje weg bij berichten achter laten op de server en klik op OK

opmerking : bij telenet webmail heb je 5GB opslag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan