Windows 10 Logitech MK850

Toevallig iemand hier die spellekes speelt en weet hoe je die window key kunt locken als je aan het spelen bent want ik vind het gewoonweg niet, ben al aantal weken aan het zoeken en al de "oplossingen" die ik al gevonden hebt werkt niet

Open de registry editor met regedit

Navigeer naar volgende map:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout

Maak daarna de volgende sleutel aan:
New -> Binary Value
Name = Scancode Map
Value = 5B E0 00 00 00 00

1736581949797.png

Left [Win] -5B E0

Daarna Windows herstarten...

bron:
https://learnitstepbystep.blogspot.com/2019/11/how-to-disable-keyboard-key.html

Open de registry editor met regedit

Navigeer naar volgende map:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout

Maak daarna de volgende sleutel aan:
New -> Binary Value
Name = Scancode Map
Value = 5B E0 00 00 00 00

Bekijk bijlage 255994

Left [Win] -5B E0

Daarna Windows herstarten...

bron:
https://learnitstepbystep.blogspot.com/2019/11/how-to-disable-keyboard-key.html
heb dit allemaal gedaan , maar toch werkt die windows knop nog

Waarom wil je dat?
Wordt die dan in die game gebruikt?

Probeer deze eens.
heb nu deze geprobeerd , maar denk dat die nu voorgoed geblockt staat , maar dat zal ik verder wel uitcijferen en waarom wil ik dit doen , omdat als ik ook maar iets aanraak van die knop dat ik mijn spel kwijt ben en dus terug moet oproepen want windows toen zijn scherm ( met kwijt bedoel ik niet afgesloten maar het valt in de onderste balk

de eenvoudigste manier natuurlijk is een keyboard gebruiken waar die (recente) knop niet opstaat ...
inderdaad , maar echt niet aan gedacht dat die toetsen hier zo gevoelig zouden zijn ,bij mijn vorig toetsenbord had ik dit probleem niet en ik speel gewoon het zelfste spel , maar ik denk dat ik oplossing heb van @lange pier en ja , het gebeurd soms nog eens maar dat is sporadisch, maar daar ik zoveel bibber heb ik dit probleem , volgend klavier zal ene zijn met die knop ( als ik er aan denk op dat moment)

De screenshot is heel onduidelijk, maar ik kan wel zien dat je het fout aangemaakt hebt.
Daarom dat ik je deze info vroeg. Meestal werkt iets niet omdat men het niet juist uitvoerd.

Ik zie onder de map 'Keyboard Layout', een andere map met de naam 'Binary value'. Welke daar niet moet staan.
En dan ook nog eens een sleutel met de naam 'Binary Value', ipv 'Scancode Map'

Terug
Bovenaan