Toevallig iemand hier die spellekes speelt en weet hoe je die window key kunt locken als je aan het spelen bent want ik vind het gewoonweg niet, ben al aantal weken aan het zoeken en al de "oplossingen" die ik al gevonden hebt werkt niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja , veel uitleg over het bord maar niks voor die windows key te blokkerenheb je de software van Logitech MK850 al geinstalleert ?
uw uitleg is niet veel
ik vermoet dat je die knoppen wild instellen of zoiets, dat gaat meeststal met de software van het merk
https://support.logi.com/hc/nl/arti...Performance-Wireless-Keyboard-and-Mouse-Combo
in dit youtube leggen ze ook veel uit (Nederlands ondertiteling mogelijk)
heb dit allemaal gedaan , maar toch werkt die windows knop nogOpen de registry editor met regedit
Navigeer naar volgende map:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout
Maak daarna de volgende sleutel aan:
New -> Binary Value
Name = Scancode Map
Value = 5B E0 00 00 00 00
Bekijk bijlage 255994
Left [Win] -5B E0
Daarna Windows herstarten...
bron:
https://learnitstepbystep.blogspot.com/2019/11/how-to-disable-keyboard-key.html
GitHub - Lamer87/Keyboard_ScanCodes_for_remapping: Simple guide to remap / rebind keyboard keys with scancodes in regedit
Simple guide to remap / rebind keyboard keys with scancodes in regedit - Lamer87/Keyboard_ScanCodes_for_remappinggithub.com
heb nu deze geprobeerd , maar denk dat die nu voorgoed geblockt staat , maar dat zal ik verder wel uitcijferen en waarom wil ik dit doen , omdat als ik ook maar iets aanraak van die knop dat ik mijn spel kwijt ben en dus terug moet oproepen want windows toen zijn scherm ( met kwijt bedoel ik niet afgesloten maar het valt in de onderste balkWaarom wil je dat?
Wordt die dan in die game gebruikt?
Probeer deze eens.
Download WinKill - MajorGeeks
WinKill can disable your Windows key with one-click.www.majorgeeks.com
heb dit allemaal gedaan , maar toch werkt die windows knop nog
inderdaad , maar echt niet aan gedacht dat die toetsen hier zo gevoelig zouden zijn ,bij mijn vorig toetsenbord had ik dit probleem niet en ik speel gewoon het zelfste spel , maar ik denk dat ik oplossing heb van @lange pier en ja , het gebeurd soms nog eens maar dat is sporadisch, maar daar ik zoveel bibber heb ik dit probleem , volgend klavier zal ene zijn met die knop ( als ik er aan denk op dat moment)de eenvoudigste manier natuurlijk is een keyboard gebruiken waar die (recente) knop niet opstaat ...
moet ik daar nu echt terug beginnen achter zoek , lol , zal kijken of ik het terug vindMen excuses voor de vraag die ik ga stellen. Maar kan je eens een screenshot plaatsen van de regedit met dit key en locatie aub?
Locatie in het register en de name/value van die sleutel.
Men excuses voor de vraag die ik ga stellen. Maar kan je eens een screenshot plaatsen van de regedit met dit key en locatie aub?
Locatie in het register en de name/value van die sleutel.
Dat was toch de bedoeling?heb nu deze geprobeerd , maar denk dat die nu voorgoed geblockt staat