Software licentiesleutels achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hallo,

Kent er iemand verschillende gemakkelijke programma's (buiten Belarc Adviser) om licentiesleutels van windows en office te achterhalen.
Alvast bedankt.

Ed
 
Wat bedoel je met uitsluiten
ik las op het forum dat je iets van een paswoord moet invullen, ik heb op mijn pc geen paswoord
wat moet ik doen
en je moet ook de smartfilter van windows defender afzetten, toch
Sommige virusscanners geven een false positive bij de installatie.
Daarom uw virusscanners gedurende de installatie uitschakelen.
In elke virusscanner (ook mbam) kan men instellen dat sommige mappen niet mogen gescand worden (uitsluiten).
Sluit dus de map waarin "recall.exe" staat uit van scannen.
 
maar ik heb nog een oude van 2013 die toch nog een tijd lang wordt ondersteund
ik zou die terug willen installeren en sleutel invoeren, maar ik las ergens dat je dit geen twee
keer kan doen, of is dit alleen als je een microsoft account hebt dat je het geen twee keer kan installeren
Indien die herinstallatie van die OEM-versie(?) gebeurt op de originele computer is dat toch geen probleem.
 
niets uitschakelen van virusscanners gedurende de installatie ..het is malwarebytes die je de toestemming dient te geven door een "uitzondering " toe te staan .. betreft het om de Windows defender te gaan kan men ook daar een uitzondering aanmaken zodat men probleemloos de installatie kan doen .. naderhand na de installatie dient men evenzeer een uitzondering betreffende de toepassing aan te maken ..
*het is gemakkelijker je bescherming tijdelijk uit te zetten maar het gevaar zit er in dat je zonder bescherming het internet opgaat .. met mogelijk een besmetting van je systeem tot gevolg !
 
niets uitschakelen van virusscanners gedurende de installatie ..het is malwarebytes die je de toestemming dient te geven door een "uitzondering " toe te staan .. betreft het om de Windows defender te gaan kan men ook daar een uitzondering aanmaken zodat men probleemloos de installatie kan doen .. naderhand na de installatie dient men evenzeer een uitzondering betreffende de toepassing aan te maken ..
*het is gemakkelijker je bescherming tijdelijk uit te zetten maar het gevaar zit er in dat je zonder bescherming het internet opgaat .. met mogelijk een besmetting van je systeem tot gevolg !
Qtex,
bedoel jij uitzondering maken in controlled folder access?
 
Open cmd en uitvoeren als Administrator geef dit in: wmic path softwarelicensingservice get OA3xOriginalProductKey
productkey.png


Bij mij doet dit toch niets hoor, terwijl ik een Office en Windows heb staan dat hij zou kunnen weergeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan