Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Achterhaal al jouw serienummers / Licentie code van alle geïnstalleerde software.

Dit programma is Portable gemaakt, dus geen installatie.
Dit programma werkt erg gemakkelijk en is in het Nederlands.

Ben je wel eens je sleutels verloren? Vast wel. Kwestie van een reserve sleutel of het slot vervangen. Maar wat als je de activeringssleutels voor Windows besturingssysteem of van een andere belangrijke applicatie, die je net aangeschaft hebt, bent kwijtgeraakt? In een dergelijk geval kan je dat honderden Euro's kosten. Voor dergelijke gevallen hebben we deze software gemaakt. Met Recover Keys kun je eenvoudig je systeem laten scannen op geïnstalleerde software en een backup maken, afdrukken of deze opslaan als een tekstbestand.

Download Serienummers achterhalen met Recover keys hier!
 

Bijlagen

  • RecoverKeys.exe.zip
    13.3 MB · Weergaven: 109
Doe ik iets fout? Bij mij lukt het niet. Ik krijg als tekst "Programma te groot voor geheugen".
Ik werk met Windows XP SP3.
 
En Joke opgelost je probleem ?
Is al 12 keer binnen gehaald en niemand dat probleem geeft.
 
Bedankt voor de reacties. Bij die 12 keer is daar ook een XP computer bij?
Op mijn laptop met Vista werken die allebei maar op mijn desktop met XP werkt alleen Jelly Bean Keyfinder.
Zou het kunnen dat RecoverKeys niet werkt met XP of heb ik het een of andere bestand te weinig?
 
ikheb het gedownload en werkt perfect op windows7 nu een kopie maken dan heb ik al de key,s die geactiveerd zijn
goede software
 
Bedankt voor de software, is iets waar ik juist om verlegen zat en niet direct een goed progje vond. Grtz van een newbee
 
Bedankt voor de reacties. Bij die 12 keer is daar ook een XP computer bij?
Op mijn laptop met Vista werken die allebei maar op mijn desktop met XP werkt alleen Jelly Bean Keyfinder.
Zou het kunnen dat RecoverKeys niet werkt met XP of heb ik het een of andere bestand te weinig?


werkt perfect op mijn xp pro!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan