Status
Niet open voor verdere reacties.
Door een koppige Chrome die besmet was heb ik W10 geherinstalleerd met alles eraf. Het Dutch laguage packet ben ik kwijt en is niet meer te verkrijgen.
Met m'n license key heb ik Ms Office terug maar overal een Engelstalig liniaal bovenaan.
Powerpoint is interessant voor mij. Outlook zit in de prullenbak omdat die geen boardingpas kan printen(gebrek aan email extensies).
In W8 of W7 heb ik ooit een back up CD gebrand, of is dat maar een hulpmiddel zo'n backup ?
 
hier bij digitallife kun je het Nederlands taal pakket ook ophalen ... je klikt daarvoor dan op Dutch 32-bit (x86): X16-37699.exe of op Dutch 64-bit (x64): X16-37635.exe afhankelijk welke bit versie je gebruikt van de office 2010 mocht de link van LP je minder vertrouwd overkomen ..

**de backups aangemaakt in je vorige Windows kun je dus niet gebruiken onder de Windows 10 !
pas daar mee op .
 
ik las juist dat al de taalpakketten buiten werking gesteld werden ter download van de eerdere office versies .. m.a.w. bedoeld men dan hier de versies voor Office 2013 bron

*d.w.z. dat dus de eerdere geplaatste links niet meer werken ..

wil jij de Office 2010 in het NL gaan gebruiken dien je dus Office 2010 NL te installeren ..
 
U kunt gratis Language Interface Packs voor Office 2010, 2007 of 2003 downloaden. (te lezen op je bron)
Ik heb zelfs die ganse zin in zoekopdracht daarboven geplakt.
'k Meld me weer als't wel/niet lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan