Lacie externe disc

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

skinny

Gast
Ik heb een externe harddisk van het merk Lacie. Daarin zitten 2 maxtorschijven van elk 160Gb. Een van deze schijven is stuk!!
Nu is mijn vraag : Hoe kan ik ervoor zorgen dat de tweede harde schijf in de behuizing van Laciezelf verder kan blijven werken. Het zal waarschijnlijk intern een andere manier van verbinden zijn ???
Iemand ervaring hiermee ???

Thnx[OPLOSSING]
vijs dat open en steek daar gewoon een nieuwe schijf in,zet de jumper op de nieuwe zoals op degene die kapot is
Maxtor 160GB 8Mb 7200rpm € 57.95
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben eens gaan rondneuzen op de link die je me stuurde maar ik vind mijn type daarbij niet terug.
Op het plaatje achteraan de behuizing staat BIGDISK, maar die van mij geeftnaast een USB aansluiting ook nog een firewire 400 aansluiting en ook nog 2 firewire 800 aansluitingen.
Ik heb de behuizing al opengevezen en die ene schijf verwijderd, dan heb ik alles weer mooi dichtgedaan. Maar als ik die op de computer aansluit gebeurt er niets hoewel ik de schijf hoor draaien.
 
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD class=shopItems width=470>Maxtor 160GB Sata II 7200rpm</TD><TD class=shopItems align=right width=150>€ 59.95</TD></TR></TBODY></TABLE>

dit is de laagste die ik kan vinden in belgie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan