Windows 10 Kalender

Status
Niet open voor verdere reacties.

cova

Steunend lid
Vip Lid
Hallo weet iemand waar ik een eeuwig durende kalender kan vinden, liefst in Excel, grt
 
okee ik had op de jaarkalender gedrukt en kreeg (Welke opgevraagde pagina ? Er is een bijlage )

nu druk ik er op en kan het wel zien ;) hoe het kwam weet ik ook niet sorry
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
ziet er mooi uit dank je wel Skippy (y)
Het is wel met een aantal Nederlandse feestdagen, dit zal voor België aangepast moeten worden. En misschien nog wat aanpassingen qua layout. Het is echt een ruwe kalender waar nog van alles mee gedaan kan worden.
De formules kloppen in ieder geval en daarom leuk voor de excel pionier.
 
Ik stel mezelf de vraag wat je met een eeuwig durende kalender op het oog hebt. Je kan in Excel heel makkelijk een datum ingeven en alle zaken zien.
het is gewoon de celeigenschappen van een datum aanpassen.
Als je al alle feestdagen hebt, wat heb je dan nog nodig? Iemand een gedacht hierover?
 
Sja, in principe is geheel excel niet nodig, met een rekenmachine kom je ook een heel eind.
Voor alles wat excel kan zijn wel weer andere oplossingen voor te bedenken.
Als ik wil weten op welke dag ik in 1966 jarig was kan dat ook via Google.

En toch vind ik excel reuze handig.
Met een eeuwig durende kalender is met zoekfuncties heel gemakkelijk een grote administratie van vele jaren met vele tabbladen te doorzoeken als je info of gegevens wilt ophalen.
Natuurlijk is een database veel handiger, maar met excel is ook een beperkte simpele database te maken met als voordeel dat het een uitstekend en zeer uitgebreid rekenprogramma is. Dit is van de meeste databases niet te zeggen. Natuurlijk kun je een database ook laten rekenen maar deze mogelijkheden zijn beperkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan