Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik deed een Java update en zie dat gelukt is bij configuratie scherm maar zie het icoontje niet meer op het bureaublad , zou het dar graag terug hebben op te kijken voor updates erna , waar en hoe vind ik dat best ?
Dag lange pier en aardbei , sorry dat ik dat niet weet .....ik dacht , stond er altijd op en deed een update als ik zag dat er 1 was.... maar blijkbaar onnodig.... weten we nu ook , dank u
Op server backends wordt dit inderdaad nog heel veel gebruikt. Men gaat jaren development ook niet zomaar even overboord gooien, is ook geen reden toe trouwens. Java is nog altijd OK. Maar op Windows clients is het dikwijls niet nodig om een JRE te installeren. Afhankelijk van de aanwezige applicaties die hiermee verbonden zijn.
Dag lange pier , graag een woordje uitleg bij het antwoord " zal wel geheim zijn dan " op de zin van die" meuk " .....ken zelfs het woord niet ..."meuk......." Wat bedoel je ?????
Meuk is een oud Nederlands woord, gebruikt om informele, ietwat platte term voor oude troep, rommel of rotzooi aan te duiden. Het wordt vaak gebruikt om waardeloze, overbodige of kapotte spullen aan te duiden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.