Internet via 3G. Ik word langsaam gek!

Status
Niet open voor verdere reacties.
verbinding.jpg
Je ziet, hij kent het toestel en de provider. Maar foutmelding blijft.
 
ja ik was verkeerd ..
heb effe gezocht naar de foutcode 720 het blijkt om een VPN server fout te gaan ...
het komt er op neer dat jouw computer niet kan verbinden met deze externe server
de externe server is in dit geval dus de nokia waarmee jij een draadloze verbinding wilt aanmaken ....
deze VPN dien je toe te voegen .....LEES hier meer over ( het is wel in het Engels )
 
ja ik was verkeerd ..
heb effe gezocht naar de foutcode 720 het blijkt om een VPN server fout te gaan ...
het komt er op neer dat jouw computer niet kan verbinden met deze externe server
de externe server is in dit geval dus de nokia waarmee jij een draadloze verbinding wilt aanmaken ....
deze VPN dien je toe te voegen .....LEES hier meer over ( het is wel in het Engels )

Het is geen draadloze verbinding. Verbonden met USB. Zie dat de telefoon melding geeft "Verbinden" maar krijg telkens de foutmelding.
Met Nokiasuite zie ik ook de gsm staan en kan ik klikken op verbinden met de telefoonkaart. Er zitten 2 kaarten in... de vraag komt om met de kaart van Proximus (sim1) te verbinden, maar krijg telkens de foutmelding terug nadat hij probeerde verbinding te maken.
Mijn Engels is niet genoeg om op die manier ingrepen te doen in het register.
 
ja ik was verkeerd ..
heb effe gezocht naar de foutcode 720 het blijkt om een VPN server fout te gaan ...
het komt er op neer dat jouw computer niet kan verbinden met deze externe server
de externe server is in dit geval dus de nokia waarmee jij een draadloze verbinding wilt aanmaken ....
deze VPN dien je toe te voegen .....LEES hier meer over ( het is wel in het Engels )

in het Nederlands:
Google Vertalen
 
Pay & Go. Als ik mijn beltegoed wil opvragen (bel 1911 of sms #121#). Via 1911 krijg ik "oproepnummer niet in gebruik. Via sms "Invalid request"
Betekent dit dat mijn kaart niet werkt?????? Nieuwe kaart, gisteren nummer opgevraagd. Beltegoed 5€. Als ik een normaal nummer bel, dan krijg ik "oproep niet toegelaten". Nummer gekregen via SMS.
Of is mijn kaart naar de eeuwige jachtvelden?

Sorry Wivy, maar voor mij heb ik het gehad met Proximus/Belgacom. Zo kan ik nog jaren doorgaan. Een nieuw kaartje met een beltegoed van 5€ en optie om 2 maal 10€ beltegoed en niet eens kunnen bellen????? Enkel geprobeerd er mee op internet te raken. Zonder gevolg... niet eens een verbinding. Ben hier nu reeds een ganse dag in al mijn vrije tijd bezig en niks resultaat.
Ik kan wel met een andere telefoon bellen naar die GSM maar dat is ook alles. Blijkbaar is alle beltegoed verdwenen.
 
invalid request.wilt zeggen in het nederlands ongeldig verzoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan