Windows 10 installereren windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Zou ik nog kunnen gebruik maken van de Media Creaton tool om Windows 10 op Windows 7 te zetten?
 
je bedoeld eerder het media creation tool 1909.exe te gebruiken om je een usb stick aan te maken en vervolgens deze bestanden op de stick naar een zelf aangemaakte map te verplaatsen op je bureaublad om dan vervolgens de setup.exe aan te klikken om zo van de Windows 7 te kunnen upgraden naar de Windows 10 versie 1909
*persoonlijk denk ik dat dit wel kan .. 100% zeker ben ik helaas niet .. ik zou eerder een backup van de 7 achter de hand houden mocht het verkeerd lopen .
*noteer ook de W7 licentie indien je deze zou nodig hebben !

je titel geeft echter aan dat je wenst te installeren m.a.w. gebruik je dan het media creation tool 1909.exe om je een usb stick of een dvd dl aan te maken (aanbevolen is dus en usb stick te gebruiken ) om vervolgens een verse installatie te doen .
 
Een tip : als je een enterprise versie op de kop hebt weten te tikken en je wil bovenstaande gebruiken om te updaten gaat je dit niet lukken.
je zal dan eerst de versie moeten veranderen naar een lagere versie en dan gaat het updaten wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan