Software Installatie van Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik had problemen met spotnet en kon die niet meer opstarten. Ik kreeg steeds het bericht dat er al een spotnet aan het lopen was. Mijn icoontje was verdwenen en ik kon aan geheel het programma niet meer aan. Ik besloot dan maar het programma via config. scherm te verwijderen. Daarop kwam de melding dat er iets fout was gelopen bij de verwijdering en de vraag of ik het alsnog wilde verwijderen. Ik heb dat dan ook gedaan met de bedoeling het opnieuw te installeren. Ik zoch bij PC Tuts nar het installatieprogramma, ik kom bij download, maar daar gebeurt ook weer niets. Kan je mij voorthelpen daar ik graag voor mijn muziekbibliotheek muziek downloade. Dank voor uw hulp. Nog dit : ik behoor al jaen bij de VIP leden en reken dus op een vlugge oplossing
 
afbeelding_2021-05-25_105340.png

Ik krijg regelmatig dit beeld in plaats van uw voorbeeld.
Bij het opstarten is het beeld zoals u gepost hebt, maar als ik op de dubbele pijltjes rechts beneden klik dikwijls dit beeld tevoorschijn.
 
Met Edge net hetzelfde beeld, met Chrome bij het klikken op de dubbele pijltjes nieuwe pagina (normaal beeld), met Firefox zijn er geen dubbele pijltjes en kan men met de schuifbalk blijven werken.
 
Spotnet 1.9.6 kan je hier vinden : https://www.pctuts.be/threads/spotnet-classic-1-9-0-6-20-12-2020.243200/
Spotnet volledig desinstalleren : https://www.spot-net.nl/forums/downloadsystemcat?id=1

Spotweb kan je hier vinden :

Spotweb downloaden​

Allereerst moet je Spotweb downloaden. Dat kan je doen door naar Github te gaan. Zoek naar de groene knop met de tekst Clone/download. Kies voor Download ZIP. Nu wordt er een ZIP bestand gedownload. Klik met je rechtermuisknop op dit bestand en kies voor uitpakken. Het Spotweb script wordt nu uitgepakt. Klik op de uitgepakte folder en selecteer alles, zodat je het kan kopieren.

Dan gaan we nu even terug naar WAMP. Zoek de folder WWW op. Wis alles in de folder. Ga nu terug naar de Spotweb folder die je net hebt gedownload van Github. Kopieer de inhoud van de Spotweb folder en plak deze in de WWW folder van WAMP. Open een browser en ga naar 127.0.0.1/install.php je krijgt nu een scherm met de benodigde instellingen om Spotweb te installeren. Klik op Next, onderaan de pagina. Je moet nu een database aanmaken, anders zal Spotweb niet werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan