Internet Algemeen INCOGNITO

Iemand die mij wil helpen om dit oervervelend bestand kan verwijderen. Verschijnd aanhoudend op men scherm Windows 11 PRO
 

Bijlagen

  • INCOGNITO.jpg
    INCOGNITO.jpg
    42.7 KB · Weergaven: 68
Ik zie 2 schermen...

Bovenste is makkelijk : een keuze maken en bevestigen... daarna wordt de vraag niet meer gesteld. Tenminste als je cookies aanvaardt, anders kan het zijn dat de browser je keuze niet kan opslaan.

Het onderste is te klein/onleesbaar om uit te maken wat er nu precies staat ? Heeft iets met incognito surfen te maken maar meer kan ik er niet van maken.
 
Zou het kunnen zijn dat hij een icognito tabbald geopend heeft en bij instellingen in chrome aangeduid staat bij opstarten browser verder gaan waar hij gestopt is?
dus iedere keer als hij google chrome opent krijgt hij dit scherm dan
 
De mogelijkheid INCOGNITO kan je niet verwijderen, maar je kan wel ervoor kiezen hem nooit te gebruiken.

De keuze (zie #7) heeft niets met een keuze van browser te maken, maar met keuze van zoekmachine.
De browser selecteer je gewoon door hem op te starten.
Vaak vraagt de browser dan of je deze browser standaard wil gebruiken en dat kan je dan aanvaarden.
 
Phipe V Ik duid steeds google als standaard browser aan Toch blijft dit aanhoudend tijdens het surfen op men scherm komen. Dit zou ik heel graag volledig stilleggen of nog beter verijderen Incognito heb ik met een bestandje van internet kunnen installeren
 
Google als standaard browser ? Dat is dan Chrome ?
Maar de vraag uit je screenshot ging over de te gebruiken zoekmachine... NIET over de keuze van een browser.
De browser van je voorkeur instellen doe je ofwel in de browser zelf of in de default apps van Windows.
 
2 dingens dat je eens kan doen is als er geen andere opties meer zijn !
je ga niet verliezen
  1. kijken of er een update is voor Google Chrome (eerst deze doen en kijken of het hiermee opgelost is ) ga naar >> hulp >> over Google Chrome
  2. Instellingen resetten chrome://settings/reset
dit is wat er dan gebeurd
1729362299325.png
 
@Felix24 Heb je het ganse artikel gelezen ???
Ook de opmerkingen onderaan van personen die het probeerden ???

Dit is GEEN OFFICIELE manier om Incognito mode te slopen én het lijkt in de meeste gevallen ook niet te werken.
Soms leidt het er blijkbaar zelfs toe dat Google Chrome gewoon niet meer opstart.

Goed lezen en dan proberen OP EIGEN RISICO ! of negeren...
 
Terug
Bovenaan