Ik ben er terug, na lange tijd van afwezigheid. (Stallion is back)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid
Ik zal me maar opnieuw voorstellen want ik ben vele jaren weg geweest. Ik kwam af en toe wel eens kijken hier maar was zelf niet meer actief. Enkelen zullen mij wel nog kennen van vroeger ;-) Ik ben een prille vijftiger met al heel veel jaren een gezonde honger naar multimedia en alles wat met computer te maken heeft. Ook wel een gadget freak. De honger naar kennis is bij mij gestart met windows 95 en het hele rijtje dan afgewerkt tot nu toe naar win 10... dan tussendoor ook met Mac en linux gewerkt maar dit is intussen op een laag pitje komen te staan. Momenteel druk bezig met VR en 3D omgevingen, zowel gaming als de meer serieuze toepassingen. Hobby's buiten de pc zijn steampunk, tot voor kort, met de motor rijden maar daar is abrupt een eind aan gekomen wegens gezondheidsproblemen. De motor intussen ingeruild voor een bromfiets 125cc. en gelegenheidsrijder geworden. Voor de rest van de tijd die over blijft, werk ik een beetje en geniet van de aanwezigheid van m'n vrouwtje. Wij delen de steampunkhobby en de interesse voor pc. Veel vrije tijd blijft er dan niet meer over, dat beetje, heb ik mezelf voorgenomen, om hier door te brengen met jullie en hoop af en toe eens een bijdrage te kunnen leveren. Voor allen die me nog kennen, veel succes met mij (of ergernissen) ;-) Voor allen die me niet kennen, van't zelfde...
 
Welkom terug, altijd blij om je terug te zien. Niet leuk te lezen dat jij je motor aan de kant hebt moeten zetten wegens gezondheidsredenen en nu met een 125cc motor moet rijden, wan dat is hij technisch gezien nog steeds. Het is pas vanaf 80cc dat met over een bromfiets spreekt en lager. Dat was jij die van steampunk houd. Ik wist dat er iemand was hier die ervan hield toen ik die steampunk pc zag op YouTube. Vandaar dat ik hem hier gepost had. Mijn ding is nog steeds Android.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan