Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
denk niet dat dit haalbaar is aangezien dat na XP geen drivers meer aangeboden werden door HP zelf ...
anderzijds kan het zijn dat deze via de windows updates binnen komen maar ook dit betwijfel ik sterk ..
naar aanleiding van deze vraag (???) ben ik je eerdere topics eens gaan bekijken en zag dat je hier dezelfde vraag over dezelfde printer hebt gepost. In beide topics kwam geen reactie meer van je. Hoe staat het ondertussen?
Drivers en software kan je gewoon downloaden op de site van HP.
Ik heb een HP photosmart C3170 van 6 jaar oud en heb de drivers en software zelfs voor Win 8. Is nu aangesloten op PC met Win 7. Geen enkel probleem !!
Als nieuw lid stel ik me de vraag over de vraag illegaliteit in te duiken.
Zelf ook al één driver gaan zoeken omdat fabrikant geen support meer gaf.
En je vind driver op één website,is daar iets mis mee?
Zo heb ik mijn eerste post!
lautus, de topicstarter zijn probleem is opgelost. Heb je zelf een nieuwe vraag dan is het aangewezen dat je die in een nieuw topic formuleert, zo blijft het overzicht behouden en kan dit topic afgesloten worden.
lautus, de topicstarter zijn probleem is opgelost. Heb je zelf een nieuwe vraag dan is het aangewezen dat je die in een nieuw topic formuleert, zo blijft het overzicht behouden en kan dit topic afgesloten worden.
Beste Jack Flash sorry voor mijn opmerking .zag wel dat probleem opgelost was.daarmee was mijn vraag over ja of nee he.
Als nieuw lid weet één mens niet altijd zijne weg he.
Sorry medewerker Jack Flash zal in het vervolg goed opletten.
mvg
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.