Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik heb een probleem met een laptop, een medion p6612., intel core duo cpu T5800, 2.00GHz.
De laptop wordt nl ontzettend warm en valt dan uit. Staat win 7 op, de koelers zijn schoongemaakt en er is verse koelpasta op gedaan. Het probleem doet zich voornamelijk voor bij het spelen van een spel op facebook.
Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedanki,
Grts Claire
 
Sja, hoe los je dit op. Je zegt dat alles verder goed is.

Iets moet een blokkade geven waardoor de processor of de grafische processor te heet wordt.

Ik zou hem nogmaals open maken en kijken of alles goed gemonteerd is en er geen opstakels aanwezig zijn in de luchtstroom.

Maar ook een vraag: Je zegt nieuwe koelpasta aangebracht te hebben, maar heb je dit ook bij de grafische processor gedaan? Ik vermoed dat daar het probleem zit, omdat de temperatuur hoog oploopt bij meer grafisch gebruik. Uiteraard werkt de grafische processor samen met de andere processor, dus beiden moeten een goede warmte overdracht hebben naar het koellichaam.

En volgens mij heb je nog geen antwoord gegeven wat de temperatuur doet als je de accu er uit haalt en de laptop via de stroomadapter laat werken. Want een slechte accu, kan behoorlijk warm worden en deze warmte wordt door de laptop geblazen waardoor de rest van de onderdelen te warm kunnen worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan