Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Skippy;n235304 zei:Ik weet niet of het mogelijk is bij de internet service providers in België om een alias emailadres aan te maken, hier bij ons in Holland voor zover ik weet kan dit bij nagenoeg alle providers.
Zo ja, dan zou ik het hoofd emailadres laten voor wat het is en verder gaan met het alias adres en iedereen die dit adres mag weten een bericht sturen dat jouw emailadres veranderd is.
Gebruik dat hoofd emailadres dan als spamadres voor bijvoorbeeld vage registraties o.i.d.
Zorg tevens dat deze alias bij alleen bekende mensen komt, dan kan het lang duren dat je weer duistere emailbericht binnen krijgt.
Kan natuurlijk wel gebeuren dat de contactpersonen van het emailprogramma van jouw familie of andere bekende wordt gehacked en je weer nare mails binnen gaat krijgen.
Verander dit alias adres dan als je weer tientallen spamberichten per dag binnen krijg.
Er bestaat een heuse handel in emailadressen en als je eenmaal op zo'n lijst staat kun je vele spamberichten gaan verwachten.
Qtex;n235335 zei:Denk dat het me gelukt is …waarvoor dank.
Mik;n235341 zei:Een alias aanmaken kan, maar heeft geen effect. Uw alias verwijst naar Uw hoofdadres..
Pieter;n235420 zei:Als ik iets verdacht binnen krijg dan stuur ik het naar :
verdacht@safeonweb.be
Mogelijk heeft er iemand wat aan?