Hoe downloaden van nieuwsgroepen met grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Wat heb je nodige om van nieuwsgroepen te downloaden ?

Grabits heb je nodig om te downloaden

Heb je grabit gedownload, dan mag je deze installeren.
Nu heb je toegang nodige om te kunnen downloaden van nieuwsgroepen.

Daarvoor verwijs ik je door naar Powernieuws.nl
Daar kan je een account aanvragen mits betaling natuurlijk.

Wat zijn hun prijzen ?
Het goedkoopste paket:

Snelheid: 2 Mbit/sec
Threads: 2
Retentie: 100+ dagen
Datalimiet: GEEN
Prijs per maand(30 dgn): € 2.95
Prijs per kwartaal(90 dgn): € 7.95
Prijs per jaar: € 29.95

Je kan ook nog andere pakketen nemen dat is aan u de keuze. Zie hier



Nu ales klaar is zal je kunnen downloaden.
Je ziet hier op de site nzb bestandjes staan, daar moet je enkel op klikken open en grabit zal van zelf open, klik op grab en downloaden start meer hoef je niet te doen.
 
Laatst bewerkt:
grabit

grabit

bedankt voor de uitleg van grabit:duimop:
 
Ivan,
Naar aanleiding van ons babbeltje, heb ik Grabit geïnstalleerd en een start abonnement voor 1 maand bij Powernews aangekocht, moet nu wel even wachten (heb dit met een overschrijving betaald). Ben is benieuwd, want ken het systeem niet, beging volgende week vertel ik hier mijn wedervaren en stel ik mijn eventueele problemen of vragen.
 
Ivan,
Naar aanleiding van ons babbeltje, heb ik Grabit geïnstalleerd en een start abonnement voor 1 maand bij Powernews aangekocht, moet nu wel even wachten (heb dit met een overschrijving betaald). Ben is benieuwd, want ken het systeem niet, beging volgende week vertel ik hier mijn wedervaren en stel ik mijn eventueele problemen of vragen.

Als vip kan je gebruik maken van de login, zie vip forum.
 
Dat had ik gelezen, maar gisteren geprobeerd en geraakte er niet binnen (er was waarschijnlijk al iemand mee bezig) Er kan maar één iemand te gelijk inloggen zei mijn machientje.
Maar toch bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan