Word Het tijdstip tonen waarop een pagina werd gedrukt

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Hoe kan men in Word de datum het uur en de minuten invoegen in de kop- of voettekst ?
Deze gegevens moeten op een afgedrukte pagina kunnen tonen op welk ogenblik die pagina werd gedrukt.
Ik heb dat ooit kunnen gebruiken met speciale codes, maar weet niet meer hoe het moet.
Bedankt voor uw hulp
 
Geen flauw idee welke versie je hebt van Word.
Ik heb 365 maar werkt ook in 2021, waarschijnlijk ook in een paar vroegere versies.
Open het Word-document waaraan je de datumstempel wilt toevoegen.
Kies eerst kop of voettekst in de tab invoegen.
Zoek het pictogram Datum en tijd (dat eruitziet als een kalender) en klik erop.
Selecteer een datumnotatie & tijdnotatie die je wilt gebruiken uit de beschikbare opties.
Zorg ervoor dat je het vakje Automatisch bijwerken linksonder in het dialoogvenster aanvinkt.
Klik op de knop OK om het datumstempel in het document in te voegen.
In mijn voorbeeld heb ik de datumstempel in het midden gezet, je kan natuurlijk ook kiezen voor links of rechts.
Sla het document op met de toegevoegde datumstempel.
 

Bijlagen

@The End ?
Postje #2 niet gelezen?
@Pagadder : jawel ! maar de TS blijft gewoonweg koppig blijkbaar ... zie andere post:

 
Het heeft geen zin, en is bijna onbegrijpelijk voor iemand die niet alles zit te lezen als je andere discussies in een discussie begint te importeren ... lijkt wel een heksenjacht.
Graag bij het topic blijven ... dit topic gaat over het tonen van tijd en datum in een Word hoofding - niet over syntax van telefoonnrs.
Opmerkingen daarover zijn binnen dat topic altijd welkom indien zinnig...
 
Oplossing in #7 geeft je de afdrukdatum, wat je vroeg...
Oplossing in #8 geeft je de datum van het document, is dus licht anders.

Technisch is #8 een specifieke toepassing en onderdeel van #7, enkel voor dag en tijd.
Maar zoals je ziet in #7 geeft die benadering véél meer mogelijkheden dan enkel die dag en tijd.

Gebruik ze beide, naar gelang behoefte dus !
 
Terug
Bovenaan