Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jij durft, helemaal naar het buitenland.
En als je de camera een kwart slag draait?
Vooral de tweede, hangen de mondhoeken naar beneden, respectievelijk naar boven, de andere mogen dan wel naar boven worden gedraaid.
Hier aan het genieten van een deugddoende vakantie in het zalige Toscane. Morgen vertrekken we voor een weekje naar ons o zo geliefde Gardameer. Daarna zit mijn verlof er al terug op en is het terug een jaar hard werken. Maar de rust die ik hier krijg nemen ze mij niet af.
geniet er van .. donderdag word het hier rond de 38° hoorde ik juist vertellen … pfff
*ben al 2 weken aan het graven om de bamboe wortels weg te krijgen .. kapot spuiten lukte niet zo goed … er bleven maar jonge scheuten uitkomen !
stuk is 10x10 .. ik graaf telkens een stuk van 2x2 om maar dan wel 60cm diep en zuiver elk stukje wortel er uit .. voor ik een volgend stuk doe..
Happy Pool ovaal metalen zwembad 900 x 500 cm (hoogte 120cm) kopen? Profiteer van ✓ Scherpe prijzen ✓ Supersnelle levering ✓ Bewezen service ✓ Eerlijk en deskundig advies ✓ Gratis verzending vanaf €75,-
nee daar bedank ik dan voor .. had hier al eens een zwembad in gegraven maar ontdekte dat deze op een zekere dag leeg was … men had deze s'nachts stuk gesneden !
*zulke goeie geburen wonen hier !
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.