Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
ik heb een gps gekregen van het merk medion maar ik moet betalen voor de update.
kan ik daar een andere opzetten bvb tom tom want hij leest mijn sd kaart niet
met groeten deschachtfan
 
hallo
ik heb een gps gekregen van het merk medion maar ik moet betalen voor de update.
kan ik daar een andere opzetten bvb tom tom want hij leest mijn sd kaart niet
met groeten deschachtfan

Op zo een vraag moeten we helaas antwoorden dat we het niet weten.
Als ge het type en andere recente zaken hier vermeld, kan er misschien iets gedaan worden.
Ik heb ook een medion. TomTom draaid daar perfect op met alles er op en er aan. Maar mijn Medion is een MD95000. Ook bekend als de Mio 168.
Maar sedert de aankoop van die van mij zijn er diverse nieuwe modellen bijgekomen.
 
Heb gezocht maar enkel dezelfde vraag als U gevonden gesteld in 2009. Daar is ook geen antwoord op gekregen.
Tot voor kort was er een site voor drgelijke problemen en die is moeten sluiten door klacht van TomTom.
 
ik heb een tomtom xl2 en daar moet ge het meeste ook betalen
alleen update kaarten is gratis

Flitspalen kan je sowieso gratis downloaden. Op www.flitspaal.nl - Nieuws, feiten en meer over flitspalen, plus informatie over TomTom, POI, Garmin, Destinator, Medion Navigator en meer. Alles over flitspalen in uw auto-navigatie kan je mits aanmelden gratis downloaden.
Ik gebruik Poiedit. Dit programma is gratis en je kan er rechtstreeks mee de flitspalen op Uw kaartje zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan