Audio Streaming Google Nest Mini

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik reeds een goed jaar een Nest Mini om digitale zenders te beluisteren, met spraakcommando roep ik de zender op bijvb Joe FM, met een routine in Google Home stuur ik dit door naar een audio chromecast die verbonden in met mijn retro stereo, dit werkt perfect, stereo starten zit eveneens in de routine die stroomt geeft aan mijn stereo.
Wat heb ik nu voor, regelmatig valt het geluid weg, soms start dit opnieuw vanzelf dit doet zich voor als de verbinding zichtbaar is in Google home, maar ook wordt regelmatig de verbinding verbroken, dit zie ik in Google home en moet ik de zender terug starten.
Iemand idee wat dit veroorzaakt? Anders een prachtig alternatief om gelijk welke digitale radiozender te streamen naar mijn retro stereo.
 
Geen nieuwe apparaten geplaatst, sinds ik die chromecast en nest gebruik heb ik dit geregeld, soms 4 à 5 keer per uur, soms een dag niet. Modem staat in dezelfde ruimte, Telenet gebruikt de coax kabel van het vroegere tv ontvangst. bevind zich dus dichtbij de Tv, maar die staat uit als de radio speelt.
Ga het eens posten bij de netweters van Telenet, eens kijken of er daar iemand hetzelfde voorheeft als ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan