Windows 10 Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, kan er mij iemand helpen , iemand van mijn familie heeft haar laptop aan iemand gegeven voor hem in orde te zetten , nu komen we tot het besluit dat ze nergens meer op kan waar je een paswoord voor nodig hebt , je kan zeggen ga terug naar die persoon maar door gebeurtenissen sinds vorige week wilt die persoon van wie de laptop is niet meer in contakt komen met die persoon( niemand van mijn familie wil nog contakt met die personen } Normaal gezien kan je een ander paswoord maken in gmail maar dan moeten ze eerst een email sturen met een link en als we dit doen komt die email bij die bepaalde persoon waar we geen contakt meer met willen , nu mijn vraag , bestaat er een andere manier voor daar een ander paswoord op te zetten op die gmail?
 
Volgens mij niet, want dit zou neerkomen op een situatie waarin je in elke gmail account van een ander zou kunnen inbreken, zonder contact met de persoon in kwestie. Nogal logisch dat Google dat NIET mogelijk zal maken.
 
Ook na herinstallatie zal het niet mogelijk zijn 'in te breken' op die GMail account waar je het paswoord niet van kent.
Paswoord wijzigen kan enkel als je het huidige paswoord kent, m.a.w. kan inloggen in de account of toegang hebt tot de verificatiekanalen die voorzien zijn voor een "eigenaar" van een account.
 
Ook na herinstallatie zal het niet mogelijk zijn 'in te breken' op die GMail account waar je het paswoord niet van kent.
Paswoord wijzigen kan enkel als je het huidige paswoord kent, m.a.w. kan inloggen in de account of toegang hebt tot de verificatiekanalen die voorzien zijn voor een "eigenaar" van een account.
Niet altijd waar he ,( laat ons zeggen dat de eigenaar van de email A noemt en die andere onbetrouwbare persoon B) want als je je paswoord niet meer weet kun je het steeds veranderen en dan krijg je een email terug met een link waar je het kan veranderen, dit is dan wel het nut van meer dan 1 emailadres te hebben , maar als ik dit doe komt die email bij iemand dat wij totaal niet meer vertrouwen (B) , want ik denk dat die ook zijn emailadres er heeft ingegeven in de settings dat die alle emails dat die persoon (A) krijgt, Als ik dus dit paswoord kan veranderen dan kan die persoon B er ook niet meer in want ALLES waar een paswoord op zit heeft die naar zijn hand gezet en kan die persoon A nergens meer op
 
bedoel je zoiets?
nee , dit is het niet , de eigenaar van de laptop heeft die bij iemand gedaan omdat er zogezegt iets verkeerd was, De persoon van wie de laptop is is 91 jaar en dus veel te veel die persoon vertrouwd, het enige paswoord dat de eigenaar heeft is die voor de laptop op te starten en anders zijn alle paswoorden veranderd , gelukkig doet die persoon geen bankverrichtingen op de laptop
 
Niet altijd waar he ,( laat ons zeggen dat de eigenaar van de email A noemt en die andere onbetrouwbare persoon B) want als je je paswoord niet meer weet kun je het steeds veranderen en dan krijg je een email terug met een link waar je het kan veranderen, dit is dan wel het nut van meer dan 1 emailadres te hebben , maar als ik dit doe komt die email bij iemand dat wij totaal niet meer vertrouwen (B) , want ik denk dat die ook zijn emailadres er heeft ingegeven in de settings dat die alle emails dat die persoon (A) krijgt, Als ik dus dit paswoord kan veranderen dan kan die persoon B er ook niet meer in want ALLES waar een paswoord op zit heeft die naar zijn hand gezet en kan die persoon A nergens meer op
Je uitleg beschrijft de situatie die voorligt én bevestigt wat ik zeg hé ...
Herinstallatie van de PC zal er niets aan veranderen, daarna kan je nog altijd niet in de mailaccount noch het paswoord terug veranderen.

Elke poging om dit paswoord te veranderen zal een instemming van B nodig hebben, geen ontkomen aan.
 
Je uitleg beschrijft de situatie die voorligt én bevestigt wat ik zeg hé ...
Herinstallatie van de PC zal er niets aan veranderen, daarna kan je nog altijd niet in de mailaccount noch het paswoord terug veranderen.

Elke poging om dit paswoord te veranderen zal een instemming van B nodig hebben, geen ontkomen aan.
dus dan zal ik nog even moeten wac hten want persoon A ging proberen of persoon B toch het paswoord wilt geven , indien dit niet lukt word het een nieuw mailadres maar dan eerst de laptop ergens binnen doen en terug op punt zetten met een ander paswoord en dan zien te proberen achterhalen van wie er allemaal emails binnen kwamen en proberen die mensen te verwittigen met het nieuwe emailadres

bedankt voor de hulp
 
@usacandyman ga via deze link het account herstellen en tevens terug vrij te geven aan de gebruiker van wie deze is..
 
ik ben niet volledig mee! is het nu een wachtwoord voor in te loggen op een pc dan zou ik zeggen , een wachtwoord van een pc is toch gelinkt aan Microsoft. dan moet je het wachtwoord bij Microsoft veranderen

is het bij Gmail.com inte loggen maakt gewoon een nieuwe Gmail adres en zorg er nu voor dat er een herstel E-mail adres is
ik weet je ben heel veel kwijt

of probeert deze link dan https://accounts.google.com/v3/signin/recoveryidentifier?flowName=GlifWebSignIn&dsh=S-1912382048:1716828854118862&ddm=0
er zijn een paar mogelijkheden hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan