Hardware geluid windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb een lenova laptop ik heb geen geluid meer op mijn laptop als ik bij apparaatbeheer kijk staat alles goed geen geel drie hoekje alles werkt staat er ik heb wel bij regedit windowslogoff outno excludefromcpl op 0 gezet en ook bij windows logon ook 0 stond eerst op 1 en als de laptop opnieuw opstart geen geluid meer hoe krijg ik dit weer werkend.
gr theeke
 
je bedoeld dus dat je géén opstartgeluidje meer te horen krijgt ..maar muziek af spelen lukt je dus dan nog wel ..

rechtsklik op het luidsprekertje in de taakbalk en kies geluiden ..
onder de tap "geluiden" dien je te controleren of het vinkje aanstaat bij "geluid van Windows starten afspelen " indien deze uitgevinkt is dan zet je het vinkje aan en klik je op toepassen en ok
 
klik eens met rechts op het luidsprekertje in de taakbalk en kies volumemixer openen >staat systeemgeluiden wel open bij u ..
*zie nu dat je het opgelost heb vermits een herstel met herstel bedoel je waarschijnlijk een herstelpunt van een paar dagen terug ..
 
Ja klopt had van alles geprobeerd maar kreeg hem niet aan de gang er stond geen geel driehoekje en ook geen foutmeldingen dus herstel naar 3 dagen terug werkt nu perfect
Bedankt voor je reactie gr theeke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan