Windows 11 Geheugenintegriteit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier een Lenovo IdeaPad 3 15ADA05 gisteren in Windows 11 geïnstalleerd en nu staat er een uitroepteken bij "apparaatbeveiliging" en kan dit niet oplossen, zie foto.
Blijkbaar geen machtiging.
Deze pc werd blijkbaar gewist of naar fabrieksinstelling gezet, bij aanzetten werd de installatie begonnen en eveneens voltooid zonder enkel probleem, he local account geen Microsoft account gekozen.
geheugen.jpg
 
De ISO van Windows 11 die u heeft gebruikt is waarschijnlijk géén retail, maar een versie voor bedrijven (volume lic...) die is aangepast voor beheer door een IT-afdeling.

Ik heb niet de kennis om te weten of u dit kan uitschakelen... zal u overigens nog op andere vlakken beperken in het beheer van dit systeem.
 
Is inderdaad een laptop afkomstig van een winkel. Heb zelf geen iso geselecteerd, toestel is opgestart en begonnen met installatie, is Windows 11 home die erop staat.
Als ik bij de eigenschappen kijk van de c schijf en naar beveiliging dan staat daar bovenaan een onbekende account met daarachter tussen haakjes een hele reeks nummers, heb dit ook nog nooit gezien.
Zou dit een oplossing zijn ISO downloaden en schijf volledig wissen en windows opnieuw installeren? of terugkeren naar fabrieksinstelling, weet niet of dit gaat lukken?
 
toestel waarschijnlijk al es gepreconfigureerd geweest, heb dit al es meegemaakt met een toestel van de keten " XXXX ", bevatte toen ook veel Bloatware .... .

je kan het proberen met naar de fabrieksinstelling: wat kan je verliezen , zoniet herinstallatie met een microsoft iso optie enkel install win 11 daarbij kan je de ' C ' opnieuw blanco maken ....
sleutel vinden met ' Showkeyplus '.
Drivers en dergelijke:
 
Via Lenovo check gedaan voor updates, alles ok, dan gezien dat er een nieuwe bios update was van Februari 2024, deze uitgevoerd, gelukt, maaaaaar laptop start niet meer op.
Dus dikke shit waarschijnlijk.
 
Laptop start op, led brand maar zie niks, reageert ook op niks, geen beeld, niks dus, bios update zal mislukt zijn, hoe terug naar vorige situatie dat weet ik niet, daar niks werkt.
Batterij volledig opgeladen volgens netadapter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan