Status
Niet open voor verdere reacties.

Magistermagic

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Kan iemand mij aub helpen?
Ik ben op zoek zelfs via de site van Nvidea naar een goeie driver voor mijn kaart daar ik problemen heb met bsod's door de drivers van de kaart.
Ik vind maar niet een goeie driver ervoor, aub hulp gevraagd, ik weet zelfs niet of ik regelmatig kan komen kijken eer ik terug een bsod heb.
zou graag gewoon de link hebben van de driver zelf. mijn systeem is: win xp pro sp2, de kaart: zoals titel zegt.
please...dank bij voorbaat!!![OPLOSSING]
Ok probeer deze link eens

voor de Detonaters 44.03 drivers
De 44.03 zijn oudere drivers die altijd goed gewerkt hebben

Het probleem is dat de nieuwe drivers nog wel (zogezegd) goed werken ,maar dat is niet altijd waar,het probleem is dat er in die nieuwe drivers veel dingen inzitten die conflicten met oudere kaarten ver oorzaken bvb nu de pixel shaders,SLI drivers,crossfire drivers enz
Het is gewoon zo dat je kaart oud is en je kan niet verwachten dat het hedendaagse toepassingen kan blijven draaien,vooral te merken in spelletjes
Opgelet VOOR je een van deze drivers installeerd zeker zien dat je eerst de oude drivers uninstalled
NVIDIA geeft meestal fouten als je over oudere drivers installeerd
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
http://tweakers.net/meuktracker/2219 rechtstreeks alle typen; maar met riva tuner ben je beter af,,,
kan je lichtjes mee tunen en werkt heel goed met mijn geforce 3 ti 128MB
en als ik vidiocardstabilisatortest mag geloven is mijn fps van 120 naar 3O5fps gegaan en heb nu mijn latencie of zo iets ook een tool van op guru verlaagt naar 64 stond op 248 (standaard) en moet zeggen dat het veel mooier foutloos vlugger need for speed most wanted kan spelen details zijn enorm verbeterd
groetjes
 
Ok probeer deze linken eens

voor de Forceware 77.77 drivers
De 77.77 worden beschouwd als goed werkende drivers voor oudere kaarten

voor de Detonaters 44.03 drivers
De 44.03 zijn oudere drivers die altijd goed gewerkt hebben

Het probleem is dat de nieuwe drivers nog wel (zogezegd) goed werken ,maar dat is niet altijd waar,het probleem is dat er in die nieuwe drivers veel dingen inzitten die conflicten met oudere kaarten ver oorzaken bvb nu de pixel shaders,SLI drivers,crossfire drivers enz
Het is gewoon zo dat je kaart oud is en je kan niet verwachten dat het hedendaagse toepassingen kan blijven draaien,vooral te merken in spelletjes
Opgelet VOOR je een van deze drivers installeerd zeker zien dat je eerst de oude drivers uninstalled
NVIDIA geeft meestal fouten als je over oudere drivers installeerd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan