E-mail Geen geluid inkomende email

  • Onderwerp starter Onderwerp starter elzo
  • Startdatum Startdatum

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS,

Ik krijg geen geluid bij inkomende email. (Outlook office, MS.-365, Windows 10, IMAP account).
Kan hier op het forum niets over vinden. Ik heb de instellingen in Outlook (in opties, wav. bestand toevoegen) en ook de instellingen in Windows 10 (via configuratiescherm, "geluiden") nagezien maar die staan volgens mij goed ingesteld. Zie hiervoor bijlagen s.v.p.

Knipsel 3.JPGKnipsel 4.JPG
Wat kan ik hieraan nog meer doen?

Mocht ik toch een oplossing in het forum over het hoofd hebben gezien dan hiervoor mijn excuses en graag een link dan ook naar die oplossing...

Met vriendelijke groet,

Elzo
 
Werkt de test uit je eerste screenshot wel ?
Ben je zeker dat je een uitvoerapparaat hebt gekozen voor audio-uitvoer, m.a.w. werkt andere audio wel ?

anders gesteld : je mail programma is misschien geluiden aan het sturen, maar je PC geeft géén kik.
Kijk dus eerst alle instellingen na omtrent weergave van audio.
 
De test werkt goed. Ook alle andere audio werkt naar behoren.
Fxsound ken ik niet en heb het ook niet geïnstalleerd. (Kan ik dit nog ergens dubbelchecken?).
 
Heb je het geluidsbestand (die duck-quack etc...) recent gewijzigd ?
Zet daar eens een meer standaard bestand misschien ... een WAV zoals Windows die aanbiedt...
 
Een paar vraagjes...
Zou het misschien kunnen helpen als ik Outlook opnieuw installeer.
Zou het probleem veroorzaakt worden door een geïnstalleerde Adblocker.
Zou Outlook misschien te veel aandacht steken in andere zaken zoals het ongevraagd reclamemails sturen zoals ik gisteren tot mijn schrik en verbazing zag op mijn Postvak In (van Outlook Mobiel)...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan