Gebruikersnaam en wachtwoord vergeten in windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Hallo beste mensen. Er is me iets vervelends overkomen. Ik ben blijkbaar mijn Gebruikersnaam en wachtwoord voor Windows 10 vergeten en kan dus nu (bepaalde?) programma´s niet meer installeren. Kan iemand mij helpen om deze items te chteerhael of te wijzigen?
 
hoe kan dit dat jij je gebruikersnaam vergeet ..?
om programma's te installeren dient men géén wachtwoord in te geven dus veronderstel ik dat jij je al helemaal niet kunt aanmelden …
betreft het hier dan om het Lokaal account te gaan of eerder om het Microsoft account !
graag dus een verduidelijking van het probleem.
 
Sorry Qtex, maar ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik geef toe dat het aan mij ligt, maar ik word zo langzamerhand helemaal dol van dat gedoe met die wachtwoorden. Nogmaals, daar kan jij ook niets aan doen, maar ik ben meer tijd kwijt aan het gerommel aan en het lezen over (allerlei soorten) wachtwoorden. Ik kan dus je vraag niet beantwoorden. Zal morgen ff-tjes verder kijken. Bedankt voor je reactie trouwens.
 
Mocht je er toch niet uitkomen en kun je niet in je pc vanwege een vergeten wachtwoord dat kun je dat wel resetten.
Gebruik deze zelf wel eens omdat ik veel oudere mensen in mijn omgeving help met pc problemen.
Gratis en open source Ophcrack: http://ophcrack.sourceforge.net/
Zit er een op je BIOS dan heb je een groter probleem maar dat is voor een andere keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan