Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoeveel geld wil je eraan spenderen?
Professioneel of puur voor de fun?
Doorwinterde gamer of eerder een beginner?
Zeker is dat je meer dan genoeg RAM moet hebben, Win 10 pro en een goede video kaart met eigen geheugen en liefst ook eigen koeling. Intel lijkt mij de beste keuze en welke i je best kiest daar ben ik niet zo goed in thuis. Maar vast en zeker geen core duo.
ik heb ook nog een pc gekregen maar staat een ilegale windows op
kan ik daar dan ubunto opzetten ik heb jaren geleden dat al eens willen doen maar dat lukte nooit had daar een cd voor
denk niet dat ubuntu op alle computer kunt installeren bij mij was het nooit gelukt
sorry lp ik was met twee dingen bezig (zal het niet meer doen twee dingen vragen heb er een hutsepot van gemaakt )
de pc dat ik gekregen heb wou ik ubuntu op zetten
en de pc die ik wou kopen was voor games te spelen voor mijn kleinzoon zoals napoleon war en zou willen vragen welke pc ik daar voor kan gebruiken
Hoeveel geld wil je eraan spenderen?
Professioneel of puur voor de fun?
Doorwinterde gamer of eerder een beginner?
Zeker is dat je meer dan genoeg RAM moet hebben, Win 10 pro en een goede video kaart met eigen geheugen en liefst ook eigen koeling. Intel lijkt mij de beste keuze en welke i je best kiest daar ben ik niet zo goed in thuis. Maar vast en zeker geen core duo.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.