Windows 10 game computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel geld wil je eraan spenderen?
Professioneel of puur voor de fun?
Doorwinterde gamer of eerder een beginner?
Zeker is dat je meer dan genoeg RAM moet hebben, Win 10 pro en een goede video kaart met eigen geheugen en liefst ook eigen koeling. Intel lijkt mij de beste keuze en welke i je best kiest daar ben ik niet zo goed in thuis. Maar vast en zeker geen core duo.
 
ik heb ook nog een pc gekregen maar staat een ilegale windows op
kan ik daar dan ubunto opzetten ik heb jaren geleden dat al eens willen doen maar dat lukte nooit had daar een cd voor
denk niet dat ubuntu op alle computer kunt installeren bij mij was het nooit gelukt
 
Die game draait niet op Linux en een key voor Windows 10 is al voor een paar uri te koop.
En zet de weblink van Speccy hier neer van die PC.
Maar je begint over een nieuwe pc en springt zonder blikken of blozen naar een bestaande PC en Linux, die op elke PC wel wil., wat wil je?
 
spellen zoals napoleon war enzo welke pc zou ik dan moeten hebben

Bedoelt u misschien dit spel: Total War: Napoleon?

Dit is al een heel oud spel en de systeemvereisten liggen niet hoog.
Mogelijk is het niet compatibel met W 10
  • RECOMMENDED:
    • OS: Microsoft® Windows Vista®/XP®/Windows® 7
    • Processor: 2.6 GHz Dual Core CPU
    • Memory: 2 GB RAM (XP), 4 GB RAM (Vista®/Windows® 7)
    • Graphics: 256 MB DirectX® 9.0c shader model 3 compatible GPU
    • DirectX®: DirectX® 9.0c
    • Hard Drive: 21 GB free space
 
sorry lp ik was met twee dingen bezig (zal het niet meer doen twee dingen vragen heb er een hutsepot van gemaakt :rolleyes: )
de pc dat ik gekregen heb wou ik ubuntu op zetten

en de pc die ik wou kopen was voor games te spelen voor mijn kleinzoon zoals napoleon war en zou willen vragen welke pc ik daar voor kan gebruiken
 
Alle games voor de Windows NT versies zijn ook wel werkend te krijgen op een Windows 10 PC.
Blijft de vraag, wat is het budget.

En Ubuntu installeren zou ook geen probleem moeten zijn maar zou je een andere draad voor kunnen openen als dat niet wil.
En we gebruiken daar een USB stick voor, cd's zijn wel erg 20 eeuw.
 
Hoeveel geld wil je eraan spenderen?
Professioneel of puur voor de fun?
Doorwinterde gamer of eerder een beginner?
Zeker is dat je meer dan genoeg RAM moet hebben, Win 10 pro en een goede video kaart met eigen geheugen en liefst ook eigen koeling. Intel lijkt mij de beste keuze en welke i je best kiest daar ben ik niet zo goed in thuis. Maar vast en zeker geen core duo.

heb naar de game computers op internet eens gezien die zijn wel duur , hij zal nog wat moeten sparen denk ik
mag een slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan