Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als ik een foto opsla vanaf de cameraa op de pc , dus een JPG , kan ik hem op geen enkele manier ( na draaien) zo opslaan , vroeger ging dat wel
is er iets in Windows 10 waar je dat wel kan doen .
draaien gaat maar als ik hem opsla staat hij weer origineel
 
ja , op een bestaande foto die al bij mijn afbeeldingenstaat lukt dat , maar als er 1 opgelaad heb voor de eerste keer van de camera gaat dat nie, ttz ge kunt hem wel draaien zoals ge aanfgeeft maar hij blijft origineel na opslaan
 
dag alle helpers ,
vandaag die Windows Photo Vieuwer teruggevonden
in configuratiescherm naar standaardprogramma's gegaan en daar stond hij bij en geactiveerd en kan ik openen met "windows Photo vieuwer "
aan iedereen toch bedankt voor de tips
 
dus ook de gedownloade foto's kun je dan vermits de Windows Photo Viewer tegoei zetten en worden deze tevens ook zo opgeslagen... wat betreft de eerste keer opladen naar de pc is het normaal dat deze dus ligend worden opgeslagen vanaf je camera ...jij dient deze dan tegoei te zetten .
 
dag , ik wilde de helpers appart bedanken en zo kwam er blijkbaar 3 x iets onduidelijk op , dus die met "reden???" die erbijstond van jullie van 14u45.14u45 en 14u46 mogen gewoon verwijderd worden van jullie
en mag het onderwerp afgesloten worden ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan