Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Mijn broer heeft een pc met daarop Windows 10. Pc is amper een paar maand oud. Ik heb die op punt gezet, maar de flash player werkt niet.
Die staat wel ingeschakeld, maar toch werkt die niet. Krijgt de melding dat hij uitgeschakeld is.
Knipsel.JPG
Wat is hier aan de hand? Hoe kan ik de flash player wel laten werken.
 
geef in het zoekvenster eens gpedit.msc in ..
ga vervolgens bij "beleid voor lokale computer " naar "beheersjablonen " en van daar verder naar "windows onderdelen "
klik op microsoft edge zodat deze map opent ....
controleer en pas zo nodig de 2 regels aan betreffende de adobe flash ...zie afbeelding .
*na het aanpassen dient het systeem herstart te worden !

6b458e2355-Ashampoo_Snap_2017.09.11_17h58m47s_001_.png
 
geef in het zoekvenster eens gpedit.msc in ..
ga vervolgens bij "beleid voor lokale computer " naar "beheersjablonen " en van daar verder naar "windows onderdelen "
klik op microsoft edge zodat deze map opent ....
controleer en pas zo nodig de 2 regels aan betreffende de adobe flash ...zie afbeelding .
*na het aanpassen dient het systeem herstart te worden !

6b458e2355-Ashampoo_Snap_2017.09.11_17h58m47s_001_.png

Als ik langsga, dan zie ik dit na.
 
@Mik indien jij de edge gebruikt en je komt op een site uit waar de flash player content niet weergegeven word dan zie je in de adres regel een puzzel stukje vermeld staan ..vergelijkbaar met de onderstaande afbeelding ...
ba8e3f22d3-Ashampoo_Snap_2017.10.21_22h04m13s_001_.png

wel je kan dan toestaan om de flash content eenmaal weer te geven of om deze altijd weer te geven ...dit is dan enkel voor de betreffende site ....bezoek je een andere site waar dan ook het puzzel stukje te zien is dan dien je of kan je ook hier deze toestaan .
*zie je echter geen puzzel stukje vermeld dan word dus wel degelijk het flash content weergegeven .
 
Puzzelstukje komt niet te voorschijn. Maar ik weet zeker dat Adobe Flash werkt in Win 10.
Ik heb getest en bij mij komt die site er ook niet normaal door met de Flash. Auchan Roncq
Werkt niet in Edge. Maar als ik overschakel naar de Explorer, werkt het wél. Terug naar Edge en werkt niet. Dus heeft enkel te maken met de browser.
 
ik gebruik de edge ook en hier staat er dus inplaats van een hangslotje een uitroepteken !
deze website werkt dus zonder een versleutelde verbinding !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan