Audio FLAC bestanden normaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Hallo weet iemand een gratis progje voor flac bestanden te normaliseren, liefst iets gemakkelijks zoals MP3 Gain het doet voor mp3 bestanden.
Thanks
 
Ik heb dit geprobeerd maar is niet gratis, zegt gewoon dat mijn proefperiode voorbij is, vind 40 dollar te veel voor iets dat ik in feite maar zelden zou gebruiken.
Jammer maar toch bedankt.
 
raar allezins dat jij de melding krijgt dat de proefperiode om is aangezien het om de gratis versie gaat ..
hier kan ik deze dus wel gebruiken .. zonder registration ..
heb hier zojuist nog een wav bestand van 883MB omgezet naar mp3 en tevens alles genormaliseerd naar een bitrate van 128 kbps
ook een flac bestand van 753MB kan ik hier probleemloos normaliseren ..zojuist heb ik CCR "live at woodstock " genormaliseerd.
*ik moet zeggen dat ik deze mp4gain zelden gebruikt maar dat deze onderwijl toch al ruim 3 maanden aanwezig is .. en nog steeds gratis te gebruiken is .
 
Dan heb je die niet gedownload van de link die je in je antwoord hebt gezet denk ik @Qtex ...
Want daar zie ik meteen :

1603133213860.png


Heb je nog een andere bron voor download misschien ?
 
de link die ik eerder heb neergezet in bericht #2 is de directe link welke ikzelf eerder heb opgehaald .. 3 maand geleden wel te verstaan .
en het betreft de free versie ..dus geen trial .
*raar dat je zeide " Dan heb je die niet gedownload van de link die je in je antwoord hebt gezet" want dat is wel die die ik heb gebruikt ..jij en zowel roxy worden blijkbaar omgeleid naar de mp4gain site terwijl er hier bij het aanklikken van de link in bericht #2 een zip bestand word gedownload ..
**in bijlage de mp4gain welke hier dus wel degelijk de free versie betreft ..
*** de link zou je naar de software library van FDMlib moeten brengen vanwaar dan direct de download van de gratis versie van start gaat , maar zoals ik eerder het vermoeden had worden jullie doorgestuurd naar de site zelf waar enkel de trial beschikbaar staat ..
 

Bijlagen

  • Mp4Gain.zip
    18.2 MB · Weergaven: 238
Sorry voor mijn laat antwoord, had gisteren een ingreep aan het oog, nu ok.
Ik heb de zip versie die Qtex hier geplaatst heeft geinstalleerd, mp4gain 2019 versie 2.20 maar blijft de betalende versie, zeer raar hé.
Kan ik nog iets anders doen??
Thanks
 
raar ..precies dat er nog iets achter gebleven is dat dan de gratis versie tegenhoud en je de trial versie laat installeren ..
ik heb hier "echt" de gratis versie ingebruik ..en deze je door gelinkt als ook in een bijlage hier neergezet .. waarom dat jij deze niet kunt gebruiken ontgaat me .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan