Windows 10 fire wall

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een vraag, ik heb op mijn pc corel psp 2019 (legaal) staan maar ik word steeds met reclame berichten van corel overladen als ik het programma open of afsluit hoe kan ik corel stoppen in de fire wall?
 
Er gaat hier nog geen lichtje branden na al die jaren alhoewel ik crazy dave volgens mij nog wel herinner.
taxivrouw of erica zegt me niets meer. Er was wel iets van kattenvrouwtje lid bij mij.
Crack's en Serial's heb ik hoogstpersoonlijk zelf opgeheven toen ik er mee stopte. De Cracks Club van de-rene zal een andere club geweest zijn.
Ik ben helemaal vergeten hoe het daar allemaal werkte, maar Crack's en Serial's was een bijzondere club, vanuit het begin en daardoor was er iets speciaals mee. Ik heb alleen geen idee meer wat. Volgens mij had het iets met punten of zo te maken.
Wat ik toen wel erg vreemd vond is dat nadat ik de melding gedaan had naar de leden dat de club opgeheven ging worden de oude beheerder ineens contact met mij zocht om dat niet te doen en hij de club weer wilde overnemen terwijl hij niet eens meer tot het ledenbestand behoorde.
Hier klopte toen iets niet in mijn beleving en bevestigde mijn vermoeden dat er achter de schermen is vreemds aan de hand was. Ik was ook al tegen andere dingen aangelopen.
Kan me ook nog herinneren dat ik het steeds aan de stok had op de hoofdclub o.i.d. met een soort van travestiet ( tenminste zo zag de avatar er uit, volgens mij een man in minirok o.i.d. ) waarvan ik zijn of haar naam ook kwijt ben. We lagen elkaar gewoon niet. Maar zoiets kan natuurlijk wel eens gebeuren en maak ik daar dan weer geen punt van.

djacar / Werner was een medewerker van mij bij Crack's en Serial's en is hier op Pctuts ook lid geweest kwam ik jaren later achter maar ook hier zie ik hem nooit meer. Ik had hem eens een p.b. gestuurd en tot mij verbazing was hij het. Daarna een leuk kort contact en dat was het.

Grappig deze vervlogen jaren.

die leuke clubs jaren komen nooit meer terug, verpest door div. mensen die zich heel belangrijk voelden en onbeschoft met leden omgingen en nog, niet zo gek dat er nog steeds een grote leegloop is, enne.... die vent in die jurk heet Yvette, maar komt ook al heel lang niet meer op clubs volgens mij, gr. erica
 
Ik moest er even een paar nachtjes over slapen om mijn herinneringen boven water te krijgen en dat deed wel zéér, ha ha. :unsure: ?

Cracks en Serials behoorde tot de oudere clubs van het eerste uur en ik weet het weer, het ging dus niet om punten maar om de webruimte die je daar kreeg. Wij hadden dus standaard het dubbele van een andere of nieuw club.
De clubs konden ruimte bijkopen dat beperkt geldig was om iets op hun club te plaatsen. Als ik me niet vergis was dat dan een paar weken en dan moest je weer betalen via de smartphone en een code die je dan ontving.
Met cracks kan dat dus hard gaan door de vele grote bestanden die ik daar plaatste en daar kwam dus het knelpunt.
Ik moest persoonlijk geld investeren waardoor Clubs.nl daar financieel beter van werd.
Ik sponsorde dus iemand anders terwijl dit eigenlijk andersom had moeten zijn omdat ik zoveel leden en daardoor ook vele nieuwe leden aantrok door het suc6 van mijn club en ik hierdoor enorme reclame maakte voor Clubs.nl. Dit alles bracht voor Clubs.nl door mijn werk ook extra geld in het laadje.
En dan waren er dus de clubs die wel gesponsord werden door Clubs zoals die Borg. Je begrijpt dan dus mijn discussie die ik hierover achter de schermen voerde met de leiding.
Ik voelde me een soort filantropische instelling worden en het voelde daardoor niet meer als een hobby.

Inderdaad het was Yvette waarmee ik regelmatig in de clinch lag, je hebt helemaal gelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan