Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb telenet en wanneer ik met Grabit een hele reeks artikels wil downloaden lukt het steeds maar met twee artikels. Er komt dan op mijn scherm dat telenet maar twee posts teglijk toelaat, kun je dat omzeilen , en hoe ?
Groetje Beagle
payserver van mij is met 8 verbindingen aan snelheid van 1,1 dus is zeker te doen he, snelheid hangt er van af vanwaar je woont en hoever van de kast van telenet
payserver van mij is met 8 verbindingen aan snelheid van 1,1 dus is zeker te doen he, snelheid hangt er van af vanwaar je woont en hoever van de kast van telenet
De max. downloadsnelheid van uw payserver kan nooit hoger zijn als de max. downloadsnelheid van uw Telenetverbinding.
Als u een snelheid van 1,1 MB haalt met uw payserver kunt u deze ook halen met Telenet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.