Een e-auto opladen: zo werkt het

Status
Niet open voor verdere reacties.
En waarmee worden die bootjes van ons "luie mensen" dan aangedreven? :unsure: ;)
Met Man- of Vrouwkracht... (roeien)
Met een elektromotor aangesloten op een batterij want vanaf 2030 "zouden" er geen koolwaterstoffen mogen verbrand worden.
Probleem: waar ga je de elektriciteit halen om die batterijen op te laden?
Alle leidingen behalve de hoogspanningslijnen, liggen ondergronds met een daarop een meter(tje) water.
Stopcontacten op het gelijkvloers staan dan ook onder water.
Er zullen nogal wat kortsluitingen gebeuren... :D
 
En het probleem: met "welke" auto gaan we rijden is dan ook van de baan (toch in het laag gelegen Nederland).
Zelfs bij een stijging van 1 meter kunnen Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Holland, Friesland en Groningen onder water komen te staan.
Waar ik woon is het zelfs een aantal meter onder de zeespiegel. Dus ik hoop dat ik niet op twee hoog moet gaan wonen.
Met een bijkomstig voordeel dat ik dan op 1 hoog een binnen zwembad kan gaan maken.
 
Hier een paar mogelijke oplossingen.





varen.jpg
caravan te huur.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Waar ik woon is het zelfs een aantal meter onder de zeespiegel. Dus ik hoop dat ik niet op twee hoog moet gaan wonen.
Met een bijkomstig voordeel dat ik dan op 1 hoog een binnen zwembad kan gaan maken.

Maar dat zal dan wel een "onverwarmd" zwembad zijn... :D
 
Dat was te denken is met alles zo, eerst promoten ze de diesels, en dan willen ze meer belasten. En nu zijn alle diesels in waarde gedaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan