E-mail E Mails exporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Tevergeefs probeer ik mijn mails te exporteren in Outlook.
Overal staat dat je "Bestand" moet openen, maar ik heb geen lint dus kan ik niks openen.
Ik heb nu mijn mails via MS Outlook laten exporteren en vandaag een mail gekregen met een .pst bestand.
Zitten mijn mails in dit bestand en hoe kun je deze weer importeren?

Grtjs,

Willy
 
Geen lint ? of heb je het gewoon 'hidden' staan - inschakelen uiterst rechts met de punaise ...
Via MS Outlook laten exporteren ? snap ik niet??????
Mail met PST ? nog nooit gehoord ... hoe groot is die bijlage dan wel niet ?
 
dat is het juist , geen punaise te zien en die bijlage is 54mb

Knipsel.PNG
 
Een PST bestand is een exportbestand van outlook. Zoiets krijg je niet "via mail".
Als je een bepaalde account exporteerd naar een PST bestand, gaat hier alles van dat bepaald account inzitten; alle emails en folders, alle agenda items, ...

Wil je dit bestand uitlezen, dan dien je dit terug te importeren (via dezelfde weg als een export). Of je linkt dit PST bestand, dit geniet eigenlijk mijn voorkeur.
 
dat is het juist , geen punaise te zien en die bijlage is 54mb

Bekijk bijlage 250098
Dit is de Outlook applicatie niet, dit is de web-client.
Een bijlage van 54 Mb ? En die is aangekomen ? Lijkt me sterk... geen enkele ISP stuurt dat door bij mijn weten.
En hoe / bij wie heb je die export aangevraagd ?

Meer ten gronde : als dit dan toch benaderbaar is via webclient ... waarom zou je het dan willen exporteren ???
 
Ultieme check eerst : kan je vanop een andere PC dan degene waar je tot nu toe je mails op las nog aan je mails ?
Zo ja, dan staan ze nog op de server en kan je gewoon via web er naar toe - nu en daarna ...
 
dus kan je er ook aan na herinstallatie van je PC.
Wel goed noteren wat de configuratie is van je mailbox (user, paswoord, connectie, ....) want die zal je opnieuw moeten instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan