Duitse bedrijven zien grote vraag naar typemachines

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Door alle onthullingen over de spionagepraktijken van de Amerikaanse geheime dienst NSA in Duitsland is er een grote vraag naar Duitse typemachines ontstaan, waarbij fabrikant Olympia dit jaar meer typemachines verwacht te verkopen dan in de afgelopen 20 jaar.

Lees verder>>>>>>>

bron:security.nl
 
Een lokaal netwerk, geheel afgesloten van internet lijkt mij een betere optie. Dan kan men met alle documenten en programma's blijven werken.

Op mijn werk is het niet noodzakelijk om een internetverbinding te hebben tijdens het verwerken of invoeren van de bedrijfsadministratie of andere gegevens. Ook voor de interne mail via exchange server is geen internetverbinding nodig.
Wat je bij veel collega's ziet is dat op een scherm de social media in de gaten gehouden wordt. Dingen die in veel gevallen niets met het werk te maken hebben.
Als er 1 computer op de afdeling zou staan om het één en ander op internet te zoeken en de externe emailberichten op te halen zou in ons geval voldoende zijn. Deze computer zou dan los van het bedrijfsnetwerk moeten staan.
Uiteraard zie ik hier ook nadelen, maar om nou weer met die oude typemachine aan de gang te gaan. pfffff..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar om nou weer met die oude typemachine aan de gang te gaan. pfffff..
Toch leuk om op zo één oud bakske te tokkelen .....(lachen) underwood.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan