Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik: my scansMijn Schoonvader is vorige week overleden.
Nu zou ik dringend foto's moeten inscannen voor zijn uitvaart, vanuit zijn fotoalbums.
Wie weet welke app ik het beste zou gebruiken om foto's uit een album in te scannen met mijn smartphone?
Alvast bedankt!
Die had mijn zoon op zijn smartphone staan.Ik gebruik: my scans
Ja, spijtig van de discrete reclame onderaan de verbeterde foto en de stevige prijs die maandelijks wordt aangerekend.wil je opgeslagen foto's snel verbeteren is dit een heel mooi tooltje:
MyHeritage Photo Enhancer, verbeter uw familiefoto's met 's werelds beste deep learning-technologie - MyHeritage
De MyHeritage Photo Enhancer gebruikt deep learning technologie om foto's te verbeteren door opschaling (vergroting van de resolutie) van gezichten die erop te zien zijn. Dit geeft buitengewone resultaten voor historische foto's, waarop gezichten vaak klein en wazig zijn, maar werkt even goed op...www.myheritage.nl
Ja, dat weet ik.@Rikkie: Wie heeft de originele foto's gemaakt? Die persoon heeft de foto's misschien digitaal beschikbaar.
Informeer daar eens, dat spaart een hoop scan-werk uit.
Indien niet:
Je kan met een smartphone goede scans maken, maar dan moet je eigenlijk een glazen of plexiglas plaat over de foto leggen zodat die helemaal vlak is. Belichten langs beide zijkanten en zonder flits fotograferen. Ook NIET inzoomen, want dan krijg je ruis in het resultaat.
Levert behoorlijke resultaten op.
Indien er een wolkendek is wel ja.buitenlicht is het beste licht, tegenover een lamp
Afsnijden heb ik inderdaad ook gedaan. En klopt, is inderdaad niet gratis, maar wel makkelijk om het eens eenmalig te proberen,Ja, spijtig van de discrete reclame onderaan de verbeterde foto en de stevige prijs die maandelijks wordt aangerekend.
Dus niet geschikt voor eenmalig gebruik (wel twee gratis gecorrigeerde foto's, daarna betalend , deze betaling kan wel stopgezet worden).
Wel goede resultaat, mensen zijn soms wat wassenbeeldachtig, wat spijtig is.
Tip: stuur een foto door met onderaan een extra (gekleurd) dat je nadien kan afsnijden (croppen) van de verbeterde versie, waarschijnlijk kan je zo de reclame verwijderen.