Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gift

Gast
al paar keer als ik draadloos surf...dat internet gewoon weg valt!en mijn netwerk is ineens ook verdwenen...eerste lukte het met pc trug op te starten..netwerk trug zichtbaar...
vanmiddag gebeurde het nog eens...opstarten helpte niet meer!!!ook andere laptop was netwerk niet zichtbaar...met kabel ging het wel!
heb modem terug eens naar fabrieks instelling gedaan..gaat dit helpen ....of is mijn moden zen geest aan het geven:vraagteken:
 
@Luc heb dit gedaan...omdat je het zo mooi vroeg;) en normaal!
nu ga ik nog effe iets uitleggen in verband met FF en TUTS..
weer geprobeerd in teloggen...weer bedankt om in.....dan kom ik op homepagina...zie boven bij inloggen alles leeg!!!klik ik op forum ook niks...raar maar waar klik op nieuwe berichten...dan zie ik me ingelogd...klik op je antwoord en totaal niks...probeer op de email link die ik had gekregen...ook nopes...
nu ist aan jullie se....(lachen)
 
Jij gebruikt toch Glary Utilities Pro
Bij overzicht open eens onderaan Internet Explorer assistent.
Klik onderaan dit venster op Firefox.
Daar kan je items zowel blokkeren of permanent verwijderen.

Firefox.png
 
Als je java hebt is het inderdaad raar dat je hem niet ziet staan.
Als het nog een oudere versie van java is dan Version 7 Update 51 kan je hem beter
verwijderen en de nieuwe versie downloaden
java.com Gratis Java-update
Verder weet ik het ook niet wat er scheelt aan je Laptop
Ik heb ook Windows 8.1 Pro.
En het maakt echt niet uit welke browser ik gebruik.
Oh ja met uw scherm te zien heb ik mijn Flash player bijgewerkt in FF
 
ScreenShot001.jpg
mensen die inloggen op Tuts via FF...is het ook zo als bij mij in afb....Tuts zit zo in bladwijzers...ja ne mens denkt op den duur aan het zotste(nar)
pas op nu ben ik weer al de tijd bij Tuts..tot Tuts me beu word zeker....:lachen78:
 
Beste lautus, ik log ook in via Firefox en hier werkt het, net zoals bij Tuts (zag ik ergens in een ander topic denk ik) ook zoals het moet. Hoe gedraagt jouw Firefox zich na het uitvoeren van de tips in bericht #37 ?
 
Beste lautus, ik log ook in via Firefox en hier werkt het
hier werkt het ook nu!!!verwachte ander antwoord zelfde icoontje b.v...marja niet erg...
wat betreft tip #37...wat denk je zelf...heb ik één probleem doe ik eerst alle basis dingen dan pas stel ik vraag...wacht geduldig af tot één medwerker(die ik jaren ken en vertrouw)en oplossing geven zo als # 31 32...en andere ook.. dit voer ik wel uit!!!.maar op alles antwoord geven doe ik niet!!!snap je me...:vraagteken:
 
Geen probleem hoor beste lautus, ik begrijp je volkomen. ;) (y)
ok...maar toch geen antwoord op vraag afbeelding ja of nee..als iemand me zegt nee zie het rood vragen teken niet..dan onderneem ik weer iets he... link van Pctuts staat al jaar en dag in bladwijzers ...wie weet werkt die soms ineens niet meer ...want zoek ook maar naar één speld in hooiberg....als ik alles moest weten stel ik geen vragen...;)
 
vermist ik geen antwoord had op vraag afbeelding...viel men € dak nog één laptop heb waar ik paar dingen moet doen voor iemand....opgestart en surfen naar Pctuts Helpforum ja zelfde icoon ...zodus wat ik in gedachte had is het ook niet!!!misschien nog graag antwoord of accu goed staat...van mij mag slotenmaker langs komen...heeft één medewerker soms nog idee PB of email is welkom...zelf geef ik het op...vlieg ik soms van Tuts metFF ja dan maar na IE he...
bedank alle mensen die hebben meegedacht...(y)(y)(y)
 
Beste lautus, als antwoord op jouw vraag: ik zie het rode vraagteken ook. Aangezien de link nog werkt valt de oorzaak te zoeken in het opruimen van de cache en wanneer dat niets oplost is die mogelijk te achterhalen door het terugzetten van Firefox naar zijn standaardinstellingen en het uitschakelen van add-ons.
 
Beste lautus, als antwoord op jouw vraag: ik zie het rode vraagteken ook. Aangezien de link nog werkt valt de oorzaak te zoeken in het opruimen van de cache en wanneer dat niets oplost is die mogelijk te achterhalen door het terugzetten van Firefox naar zijn standaardinstellingen en het uitschakelen van add-ons.
geloof alles wat je zegt...ook allemaal gedaan...maar zeg het nog eens probleem doet zich alleen soms voor met TUTS...
zodus wil niet echt liggen klooien in instellingen hoor...want op den duur werkt er niks meer ken dit....wat Lana zegt zal ik nog eens doen als ik van tuts vlieg lol...helpt dit ook niet...en ik krijg het echt op mijn zenuwen beginnen van nul met Win8.1 lol;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan