Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gift

Gast
al paar keer als ik draadloos surf...dat internet gewoon weg valt!en mijn netwerk is ineens ook verdwenen...eerste lukte het met pc trug op te starten..netwerk trug zichtbaar...
vanmiddag gebeurde het nog eens...opstarten helpte niet meer!!!ook andere laptop was netwerk niet zichtbaar...met kabel ging het wel!
heb modem terug eens naar fabrieks instelling gedaan..gaat dit helpen ....of is mijn moden zen geest aan het geven:vraagteken:
 
Daar ligt het probleem niet. De D-Link valt weg, dus daar ligt het probleem.
Dat dit telkens bij 50% accu lading van de laptop gebeurd moet toeval zijn.

Heb je de D-Link al eens gerest. Let wel op, alle aangebrachte setting zijn dan weg en moeten opnieuw ingesteld worden.
 
nog één infoke..weet niet of iemand daar iets wijzer van word...ben nu al 1.45 uur draadloos bezig...zonder accu!!!
kijk eens bij eigenschappen naar de snelheid..die wiggel waggeld tussen 54 en 9mbps....als ik vroeger ging kijken was het altijd 54mbps...-m-
 
Wifi snelheid schommelt altijd wel iets, maar terugzakken naar 9mbps is wel erg weinig.

Misschien toch nog 1x een ander kanaal kiezen. Een kanaal dat niemand in de buurt gebruikt zodat storingen vanuit deze hoek nagenoeg uitgesloten zijn.
Nogmaals terug naar de fabriekssettings met de D-Link.


Maar een vraagje, waarom heb je geen draadloze router van de provider in gebruik of is dat deze D-Link ? ( Dit kan ik me niet echt voorstellen, maar je weet nooit )
 
Wifi snelheid schommelt altijd wel iets, maar terugzakken naar 9mbps is wel erg weinig
op één moment was het zelf 5.5
Maar een vraagje, waarom heb je geen draadloze router van de provider in gebruik of is dat deze D-Link ? ( Dit kan ik me niet echt voorstellen, maar je weet nooit )
is mijn modem..heeft altijd gewerkt met Dommel en Scarlet...
Misschien toch nog 1x een ander kanaal kiezen. Een kanaal dat niemand in de buurt gebruikt zodat storingen vanuit deze hoek nagenoeg uitgesloten zijn.
meeste kanalen zijn 11 en 1...daarmee heb ik tussen in gekozen..heb je één voorstel zeg maar hoor...

ben nu al 2.45uur online...
zou het kunnen als ik het kanaal heb veranderd...modem effe moest aan en uit zetten(al hoe wel modem auto reboot deed)....
 
zou het kunnen als ik het kanaal heb veranderd...modem effe moest aan en uit zetten(al hoe wel modem auto reboot deed)....

In principe niet. Als je naar een ander channel switched, zend en ontvangt deze meteen op dat andere kanaal. Maar het kan nooit kwaad om de router even opnieuw op te starten.
 
In principe niet. Als je naar een ander channel switched, zend en ontvangt deze meteen op dat andere kanaal. Maar het kan nooit kwaad om de router even opnieuw op te starten.
ja heb dit dan gedaan...en nu bijna 3uur online...normaal word het nu kritiek...blijf speciaal nog effe wakker...om te zien..
plaats liever iets van poesje hihih:lachen78:
 
probleem stelt zich trug...uurtje surfen ineens geen verbinding meer...netwerk niet meer zichtbaar....wat kan er loos zijn:vraagteken::val van stoel:
 
naar 10min netwerk zichtbaar...tot nu werkt het....natuurlijk weer het FF probleem...ineens niks meer kunnen doen op het forum....wel met IE...
jawadde ne mens word gek van..sta op(onpl)
vergeten te melden...bij inloggen bij FF...komt er bedankt lautus om in te loggen...maar is niet zo!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan