Ik heb een desktop met windows 7 sp. 1 en een Belkin N+ router. Telenet is onlangs geweest en heeft een modem/router geplaatst tussen de mijne en de internetverbinding. Omdat de Belkin sterker is, hebben ze deze laten staan en hun router uitgeschakeld. Nu doet zich het volgende voor : ik kan zowel bedraad als draadloos communiceren met de router. Alleen draadloos geeft dat ik een storing krijg tussen mijn netwerk en internet (in de netwerkconfiguratie een kruisje aan de rechterkant). Bedraad en draadloos tesamen lukt wel en dan krijg ik in de taakbalk wit ingevulde balkjes (trapje). Bedraad heb ik geen probleem. Ikheb ook een laptop, en die verbindt zich zonder enige moeite draadloos met mijn router en netwerk.
Tweede probleem : mijn printer (Canon mg 6150) kan ik alleen bedraad aanschakelen, draadloos reageert hij niet.In apparaatbeheer vind ik geen storingen, alles werkt perfect. Ik weet niet wat ik daar kan mee aanvangen.
Tweede probleem : mijn printer (Canon mg 6150) kan ik alleen bedraad aanschakelen, draadloos reageert hij niet.In apparaatbeheer vind ik geen storingen, alles werkt perfect. Ik weet niet wat ik daar kan mee aanvangen.