Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik zit met het volgende. Ik heb een externe schijf WD3200ME-00 Serienummer WXE8088P2173. Ik heb er mee gewerkt maar ben de driver kwijtgeraakt. Nu ben ik geen kei die weet hoe je een driver moet downloaden, maar keek op de site van WD. Nou ik kan jullie zeggen dat ik nu helemaal niet meer weet hoe en wat. Is er iemand die me zou willen helpen de juiste driver te vinden bij deze externe schijf en me zou willen helpen hoe ik die dan moet installeren op mijn laptop want ik heb dit nooit eerder bij de hand gehad????
Ik werk verder met Windows 7 Home Premium 64 bits.
Alvast bedankt voor jullie inzet en hulp

groetjes
Crimpak
 
Staat hij niet bij
Schirmfoto_2015-04-13_080125.jpg
C = vaste schijf
E/F/G zijn ook externe schijven die werken gewoon
onderste 100MB zegt hij dat dit ook de C schijf is
 
das het juist er werd hierop niet geantwoord volgens ik kan zien !
hij vermelde echter wel dat de externe schijf ook niet via apparaatbeheer te zien was bijgevolg kan deze dan ook niet in schijfbeheer te zien zijn !
 
Kon ik maar bij die niet werkende schijf komen want boven op mijn pc werkt hij wel en zegt de letter I te hebben dan kon ik die letter van H naar I veranderen want boven op de pc zegt hij de letter I te hebben en beneden heb ik hem altijd gebruikt en was het de letter H
 
sluit hem boven dan eens aan en geef hem dan de letter H
denk echter dat dit geen oplossing bied ..

*wat ik me afvraag is " werd deze van de pc verwijderd terwijl er een bewerking bezig was ? "
 
Via apparaatbeheer is dit een beetje moeilijk na te gaan tenzij je eerst alle USB apparaten verwijderd. Ik zie wel twee Western Digital schijven staan in schijfbeheer, maar je weet natuurlijk via deze manier niet welke dit zijn in apparaatbeheer.
 
Ja klopt. Even geduld dan ga ik de schijf boven aansluiten en kijken of ik die letter van I naar H kan aanpassen en kijken wat dat voor effect heeft.
PSJE ik verwijder schijven alleen pas als de pc of laptop helemaal uitgeschakeld zijn want dat wist ik dat je ze nooit werkend mocht verwijderen.
k ga even boven aan het stoeien met de pc en de schijf en jullie horen het resultaat van me.
 
ik verwijder schijven alleen pas als de pc of laptop helemaal uitgeschakeld zijn want dat wist ik dat je ze nooit werkend mocht verwijderen.

Veilig hardware verwijderen doe je altijd via de taakbalk rechtsonder op het pijltje gaan staan en dan staan daar wat ikoontjes.
1 ervan is hardware veilig verwijderen. Klik daar op en je kunt de hardware softwarematig verwijderen. Als dit gebeurd is kun je de usb stekker van het apparaat of de SD flashkaart er uit halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan