CVE is 50. Hip hip hiep, hoera. Er is er eentje jarig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Hartelijke gelukwensen met deze mijlpaal. Vanaf vandaag mag je zeggen dat je Abraham gezien hebt.
Maak er een prettige dag van.
 
Proficiat !!!
Maar hier is Abraham in dat geval al een hele poos geleden voorbij gekomen.
 
Dank je wel. Die Abraham heb ik nog niet letterlijk tegen gekomen. Wel heb ik mijn verjaardag enigszins anders voorgesteld. Ik ben het net aan het afstruinen naar de beste deals en de beste Smartphone voor mijn budget. Ik ben gisteren avond thuis gekomen met een Smartphone met 0% op de batterij. Wil deze opladen, breekt het laadpoortje wel af in mijn Smartphone. Daar hij sinds begin deze maand 2 jaar is, is de garantie over. Ik zit nu te dubben over 2 toestellen. Of de Poco X3 pro, of de Xiaomi Redmi note 10 pro. Of pure kracht met de poco X3 pro, of een beter scherm, betere camera en een mindere processor, maar toch nog een goede processor met de redmi note 10 pro. Voorlopig gaat het uit naar de note 10 pro. Omdat het toch nog net die meer elegantie bied wat de poco X3 niet bied. Dus ben ik eigenlijk mijn verjaardagscadeau aan het zoeken. Want er was geen cadeau voorzien. We gingen samen gaan kijken vandaag wat ik wou voor cadeau vandaag, maar wist ik zelf niet wat ik wou.
 
@cve Als je die Poco of Xiaomi overweegt zou ik toch ook eens naar OnePlus kijken !!!
Die Poco en Xiaomi zitten beiden aan de kant waar de klappen vallen in het gevecht tussen China en VS, lees Google. Volgens mijn schoonzoon (sales manager bij Proximus) is de kans groot dat ze binnenkort het lot van Huawei zullen ondergaan nl. dat Google ze qua Android ondersteuning drooglegt.
OnePlus stelt zich als bedrijf blijkbaar anders op en loopt dat risico niet.

Ik kocht vorige maand een model 8, maar als je dat net iets te prijzig vindt is een Nord 2 zeker het overwegen waard. Prima bakjes die OnePlus - is mijn 2de. Mijn vorig model, een OnePlus 2 heeft het zowat 8 jaar uitgezongen !
 
Laatst bewerkt:
Beste Philip, ik heb de OnePlus Nord 2 echt wel in overwoging genomen. Echter hij kon mij om de 1 of andere manier niet bekoren. Zeker geen slecht toestel, zeker niet. Maar elke maand 20 bij leggen zagen wij niet zitten. Ik heb dus terug met een abonnement gekocht. Mijn vorig toestel heb ik ook met een abo gekocht, mijn toestel kwam zo een 50€ goedkoper uit+ ik moest het niet in 1 keer betalen. Nu heb ik ervoor gekozen om dit op nieuw te doen. Wij zitten al jaren bij Proximus en we zullen daar niet snel weg gaan. We zijn daar heel erg tevreden over. Daarom hebben we terug voor een abo gegaan. Ik heb voor de Xiaomi Redmi Note 10 Pro gegaan. Wat jij zegt snap ik. Ze zijn echter al ruim meer als een maand terug van de zwarte lijst vandaan. Trump had ze erop gezet nog en Biden heeft ze ik vermoed in September er van gehaald. Dus u bewering klopt niet helemaal. Ze staan terug op de witte lijst. In Oktober heeft Huawei terug zelfs 68% contracten terug in handen
 
Maar elke maand 20 bij leggen zagen wij niet zitten. Ik heb dus terug met een abonnement gekocht. Mijn vorig toestel heb ik ook met een abo gekocht, mijn toestel kwam zo een 50€ goedkoper uit+ ik moest het niet in 1 keer betalen. Nu heb ik ervoor gekozen om dit op nieuw te doen.

Snap je niet : wat is het bijleggen anders dan een abonnement ?
 
Snap je niet : wat is het bijleggen anders dan een abonnement ?
Bij je abonnementskosten heb je nog eens een maandelijks bedrag, voor mijn huidig toestel betaal ik daar 5€/ voor, wat voor de OnePlus 20€/maand is. Ik betaalde voor mijn vorig toestel ook 5€/maand extra dit voor een periode van 2 jaar. Ik heb wel voor mijn toestel een éénmalig bedrag van 129€ betaald. Had ik voor de OnePlus gekozen met 149€ éénmalig te betalen, dan nog moest ik 10€/ maand betalen voor 2 jaar. De OnePlus is waarschijnlijk wel een beter toestel als mijn Xiaomi, dat ga ik niet beweren, maar hij kost in alle opzichten meer, in de volle pot betalen, in maandelijkse schijven betalen kost hij meer. De éénmalige bijdrage is ook meer. Ik wil zoveel centen niet uitgeven aan een toestel. Dit is het mij totaal niet waard. Ik ben gek op Smartphones en zo, ben technisch onderlegd. Ben er ganse dagen mee bezig, maar daar dan een hele smak geld voor neertellen, dat kan ik dan niet, lees wil ik niet. Mijn Xiaomi die ik nu heb is ook een pracht toestel, met heel veel toeters en bellen. Heb meer als power genoeg. Meer hoef ik echt niet. Heb een mooi AMOLED scherm, dat is ook al heel veel waard.
 
Als je 2 jaar lang een opleg van 5€/maand moet doen en nog eens 129€ bij aanvang, dan is dit toch al een duur toestel. Denk dat je beter af bent van direct alles te betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan