CVE is 50. Hip hip hiep, hoera. Er is er eentje jarig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dat ik hier al op geantwoord had. Maar blijkbaar toch niet.
Wel MIK, Het toestel los kost 299€, met de formule dat ik nu doe ga het toestel zo een 50€ goedkoper uitvallen + dat ik het gespreid kan betalen (5€/maand) wat tevens ook een optie meegeeft in mijn abo waarbij ik elke maand en dit voor de duur van die 2 jaar 500 MB extra data erbij krijg. Dit kost je normaal gezien ook 5€/maand. Maar dit krijg ik er nu zogezegd gratis bij, of ik betaal dit en ik krijg mijn toestel???
Op de vraag of ik die 500MB kan gebruiken? Ja sommige maanden kan ik dit wel gebruiken, maar vaak ook weer niet, omdat ik vaak op de wifi verbonden ben.

Koos ik voor de OnePlus wat Philip voorstelde koste dit toestel me nog meer zowel in losse aankoop als in contractuele aankoop. Dat zag ik niet zitten om nog meer te betalen.
 
't Ja, men zegt soms van oude stempel. Zal wel waarheid inzitten. Wij zijn opgevoed met de wetenschap dat je niets voor niets krijgt en dat lenen ook geld kost.
Het moet toch ergens van betaald worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Sorry oud collega, dit had ik even gemist.
Alsnog gefeliciteerd.
550x543.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
't Ja, men zegt soms van oude stempel. Zal wel waarheid inzitten. Wij zijn opgevoed met de wetenschap dat je niets voor niets krijgt en dat lenen ook geld kost.
Het moet toch ergens van betaald worden.
Beste MIk, jij bent heel erg slim, rekenen kan jij heel erg goed. Dat weet ik. Ik heb mijn vorig toestel ook op deze manier gekocht, er zijn geen addertjes onder het gras, of toch wel, maar die zijn mij bekend. Ik kan in de tijdspanne van 2 jaar NIET weg bij Proximus indien ik dit zou wensen. Wens ik dit om wat voor reden toch, dan dien in het uit te kopen. Die tabel van hoeveel ik nog moet betalen is ook glashelder. Ik weet ook hoeveel ik zou moeten betalen als ik bij een andere provider zou willen gaan. Maar als jij éénmalig 129€ betaald, daarna 2 jaar wat op 24 maanden neer komt 5€ = 24x5=120€ als jij dan beiden optelt kom ik aan 249€ uit. Koop ik het toestel echter los betaal ik daar minimaal 299€ voor. Waar doe ik dan het meeste profijt mee denk jijzelf MIK? Ik weet dat jij een slimme, verstandige man bent. Ik hoop in ieder geval dat ik als ik u leeftijd mag komen, ik ook nog zo bij de pinken zal zijn als jij bent hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan