www.celtix.be
ik beheer de site van onze kickboxclub, alle tips en hulp zijn altijd welkom
geef gerust je mening,
ik beheer de site van onze kickboxclub, alle tips en hulp zijn altijd welkom
geef gerust je mening,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Da's mooi dankijk uwe pc eens na hier werkt alles perfekt
Pluis,Ik klik op de link en als eerste krijg ik een melding, zie bijlage.
Dat is niet goed voor een beginpagina.
De button Fotoalbum is ook aanklikbaar en daarna krijg ik een vreemde melding.
Als ik dan in mijn browser terug ga krijg ik weer de melding zie bijlage.
Pluis,
hier met het vosje zijn er geen problemen voor het open van de website , doch vind ik dat ze in mijn ogen te traag laad en ik werk nochtans met openDNS wat zeer snel laad .
Ik denk dat het in Uw geval bij IE ligt dat je deze waarschuwing krijgt , probeer eens met een andere browser .
greetz Alex
Ik test een website altijd met alle mogelijke beveiligingen.
Met firefox en safari hier ook geen problemen.
Met IE en lage beveiliging ook niet, maar schroef ik de beveiliging omhoog komen er meldingen.
Nu heb ik een kleine 1000 websites gebouwd, maar de startpagina van een website moet ten alle tijden normaal te openen zijn, zonder meldingen. Dit is het streven van een goede webontwerper. Er zullen vele mensen zijn met strenge beveiliging die dus ook een melding krijgen. Hiermee jaag je bezoekers weg en is niet goed.
bedankt voor de tip pluis hoe kan ik de site dan zonder enige melding laten openen?
afbeeldingen zijn in png format, menu's zijn van het progr zelf, de fotoalbums zijn idd zwaar dat klopt, maar ik wil de bezoekers geanimeerd houden tijdens het bekijken van de foto's ik doe veel met gratis software, waarvan ik de html code dan beetje aanpas om er de reklame uit te halen en te voorzien van onze eigen linken
alvast bedankt
Mijn melding was er eentje over java.
Ik heb me verder niet in jouw website verdiept, maar je zal ergens javascript gebruiken.
Hoe bedoel je "de menu's zijn van het programma zelf" ?
Ik heb er nu net nog eens naar gekeken en ik denk dat de java melding van het menu afkomstig is.