Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tuurlijk, maar zover was ik nog niet. Ben op dit moment 5 computers tegelijk aan het bedienen, dan ga ik de broncode niet bekijken als ik weet waaraan het probleem ligt.
pfffft gasten rustig hé dit is mijn eerste website die ik maak zonder maar enige vorm van opleiding !!! dus niet te technischbeginnen ik weet wat java is maar ik kan geen scripts maken hé
pfffft gasten rustig hé dit is mijn eerste website die ik maak zonder maar enige vorm van opleiding !!! dus niet te technischbeginnen ik weet wat java is maar ik kan geen scripts maken hé
Firstpage, zoals ik al aangaf is goede freeware; je hoeft geen Java te kennen en het schrijft zo goed als geen overbodige code. De Dreamweaver onder de freeware zou ik zeggen. Het prog heeft de meeste courante javascrips en applets in huis. De eenvoudige console kan je snel leren gebruiken, zelfs als web-ontwerp-neofiet
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.