cellen hinderlijk gevuld voordat er resultaten worden geboekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gebruiken momenteel het programma (mede tot stand gekomen met hulp van PCtuts) bij onze bekerwedstrijden. Alleen zitten we met een hinderlijke vertoning voordat we met het invoeren van de resultaten beginnen.
In de cellen D5:D12 en N5:N12 staan nu de namen van de teams die als eerste worden genoemd in het schema. (middels loting komen die te staan in x5:x12 en Y5:y12).
We hebben al heel wat handstandjes geprobeerd door b.v. voor de huidige formule te plaatsen =als(W5="";""; of =als(Wr=0;""; maar bij het invullen van de resultaten in b.v. h17 en volgende komt hier niet de juiste sortering te staan. Wie kan helpen
 

Bijlagen

Ik probeer even te begrijpen wat u bedoeld.

U stoort zich aan iets wat niet gesorteerd wordt in de cellen W5 t/m Z12 volgens mij.

In de cellen C5 t/m G12 voor team A en de cellen M5 t/m Q12 wordt voor zover ik uw vraag begrijp gesorteerd wat u wilt hebben.
 
Nog voordat er ook nog maar 1 uitslag is ingevuld gaat het programma nu in de kolom D5/D12 al het eerste team vermelden. Zoddra er 1 uitslag wordt vermeld komt wel het goede team bovenaan maar daaronder staan ze gewoon op volgorde. Zolang er geen uitslag is ingevuld moet er niets staan hooguit een 0 (nul)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan