Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja geprobeerd en dan duurt het eindeloos voor 70mb, zou toch geen 15 min mogen duren of wel?kun je de optie wis de harde schijf er op los laten (enkel op deze schijf1 wel te verstaan ).
Ik heb hier een beveiligde SSD uit een afgedankte werk pc
Geen probleem om daar eerlijk over te zijn hoor : SSD komt uit een afgedankte werk laptop en het is voor eigen gebruik niet om deze ergens aan te bieden en geld uit te slaan. als dat al uw arument zou zijn ;-)Wat er mij ook onmiddellijk opvalt is volgende:
Als ik vroeger defecte computers in de afvalcontainer smeet, waren er ook altijd geïnteresseerden die dat er terug uit kwamen halen. Om dan zelfs datzelfde toestel terug aan te bieden om "een probleem" daarmee op te lossen.
Het lijkt me dan ook dat de "beveiligde SSD" gewoon defect is.
Maar bon, indien ik er naast zit... je kan nog wat dingen proberen. Anderzijds, indien situatie hierboven... wees dan ook even eerlijk waar je die uitgehaald hebt aub.
Toch wel, en dat kan enkel als je het pw weet.Nogmaals en tot vervelens toe : Vergeet paswoord beveiliging. Je hoeft helemaal niks te ontgrendelen