Bekende malafide handelspartijen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Bekende malafide handelspartijen | politie.nl
Op deze pagina vindt u een lijst met handelspartijen (verkopers en handelaren) die als malafide bekend staan bij de politie. De politie raadt u alle handel met deze partijen af. Op deze pagina vindt u rekeningnummers, mailadressen, websites (url's) en rekeningnummers van deze handelaren. Voordat u iets koopt, check altijd de gegevens van de verkoper.
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Skippy. Dat is al héél wat, maar slechts het topje van de ijsberg.
Zou Interpol tevens een grotere database publiek hebben gemaakt ?
 
Iets is beter dan niets.
Ik heb geen idee of Interpol ook zoiets heeft. Ik kan het in ieder geval niet vinden.
 
Ik begrijp niet waarom men dit blijft gedogen.
Malafide sites zou men buitenspel moeten plaatsen in afwachting van een definitief verbod/straf.
Mensen die risico geven voor de maatschappij schorst men ook.
We zijn blijkbaar zeer goed in het beschermen van mensen niet het beste voor hebben met onze samenleving...
Zo'n lijst van overheidswegen zegt al genoeg, indien er een bedrijf onterecht op staat zal die wel schadevergoeding eisen.
Maar paal en perk stellen aan deze onwettelijke praktijken is er nog steeds niet bij :cry:
Toch bedankt voor het delen van deze lijst! Ook al is hij niet compleet en zal je steeds voorzichtig moeten blijven.
 
Malafide sites zou men buitenspel moeten plaatsen in afwachting van een definitief verbod/straf.
Als jij een middel vindt om dat te doen, juridisch en technisch sluitend, wordt je direct aangeworven en zal je naam en faam maken over de ganse wereld. Honderden, zoniet duizenden hebben het al geprobeerd maar - om maar een voorbeeld te noemen - Piratebay is er nog altijd. Idem dito voor malafide verkoopsites.
 
Ja Philip, je slaagt de nagel op de kop, ik moet " een middel vinden om dat te doen, juridisch en technisch sluitend".
Zelfs de politie maakt een lijst openbaar, dat wil zeggen dat de feiten strafbaar en bewezen zijn...
En dan moet "Jan met de pet" er zelf maar voor zorgen dat alles juridisch en technisch sluitend is, met andere woorden trek uw plan.
Politiek en juridisch zou dit in orde gebracht moeten worden.
Met een goede filter kan ik op mijn pc parental control installeren voor het blokkeren van o.a. websites en in andere landen kunnen ze dat wel.
Maar voornamelijk hier in Europa schijnt dat inderdaad niet te gaan. Triestig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan